Harmar goes ..........
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben nu nog over de bandjes aan het nadenken.
Ga in eerste instantie voor Dunlop SP SPORT MAXX (geen runflats meer) 215/35/18
Hoewel ik me ook wel in Continental SportContact kan vinden.
De maat 215/40/18 lijkt me ook wel wat.
Gelukkig ben ik wel uit over de kleur van de banden.
Je wordt bijna knettergek van de mogelijkheden/soorten.
Morgen pleeg ik de bestelling.

Ga in eerste instantie voor Dunlop SP SPORT MAXX (geen runflats meer) 215/35/18
Hoewel ik me ook wel in Continental SportContact kan vinden.
De maat 215/40/18 lijkt me ook wel wat.

Gelukkig ben ik wel uit over de kleur van de banden.

Je wordt bijna knettergek van de mogelijkheden/soorten.

Morgen pleeg ik de bestelling.
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Mini-snelheidsmeter wijkt ongeveer -4% af, ten opzichte van de GPS-snelheidsmeting op de Tom Tom.
Vandaar mijn gedachte
, om een wat grotere omtrek te nemen, opdat de snelheidsmeter een waarde aangeeft
die dichter bij de echte snelheid ligt.
Of ben ik nu gek. Geen ja antwoorden graag.
De afwijking is ongeveer + 2%.jbcola schreef:215/40-18 zou ik niet nemen, te hoog en de omtrek klopt niet meer dan.
De Mini-snelheidsmeter wijkt ongeveer -4% af, ten opzichte van de GPS-snelheidsmeting op de Tom Tom.
Vandaar mijn gedachte

die dichter bij de echte snelheid ligt.
Of ben ik nu gek. Geen ja antwoorden graag.
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nieuwe velgen -> nieuwe banden.
Ik heb onderstaande gebruikt voor de berekening. Laat alles mooi zien.
tellerafwijking
Bedankt voor het aanbod.jbcola schreef:JA![]()
check effe hier
Veel scheelt het idd niet, toch zou ik het niet doen.
Heb hier wel een setje 205/40-18 Michelin sport banden die weg mogen voor weinig

Nieuwe velgen -> nieuwe banden.
Ik heb onderstaande gebruikt voor de berekening. Laat alles mooi zien.
tellerafwijking
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hele mooie stoelen Harrie. OZ's zijn ook te gek! staat vast meesterlijk onder je ride.
Ik ben inmiddels gewend aan de hoge zit van de Recaro's, maar ik had ze toch echt liever lager gewilt. Ik ben zelf 1.91mtr en in combinatie met het panoramadak is dat eigenlijk net te krap. Maar ik doe ze nooooooit meer weg, want ze zitten zo ontzettend lekker en ze staan natuurlijk knettergaaf.
Ik ben inmiddels gewend aan de hoge zit van de Recaro's, maar ik had ze toch echt liever lager gewilt. Ik ben zelf 1.91mtr en in combinatie met het panoramadak is dat eigenlijk net te krap. Maar ik doe ze nooooooit meer weg, want ze zitten zo ontzettend lekker en ze staan natuurlijk knettergaaf.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Heb dezelfde lengte.
Ik heb zaterdag nog een stoel eruit gehaald om te kijken of ie nog lager te maken was.
No way. Totaal geen ruimte onder de achterkant van de stoel
.
Dus, het is gewoon wennen.
Moet zeggen dat ik nu, er redelijk aan gewend ben.
Ha ha, kun we elkaar recht in de ogen kijkenmushrop schreef: Ik ben inmiddels gewend aan de hoge zit van de Recaro's, maar ik had ze toch echt liever lager gewilt. Ik ben zelf 1.91mtr

Ik heb zaterdag nog een stoel eruit gehaald om te kijken of ie nog lager te maken was.

No way. Totaal geen ruimte onder de achterkant van de stoel

Dus, het is gewoon wennen.
Moet zeggen dat ik nu, er redelijk aan gewend ben.

Onze sponsors