My 53
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
klopt, schilde om precies te zijn! vriend van me heeft quasi identieke mini als jij met 275pk, dacht eerst dat jij dit was.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Altijd leuk om weten wat er zoal rond rijd.
Oh btw,als je dit leest,Stefan thanks voor je stem
275pk,enige info?Grafiek?hardtailracer schreef:klopt, schilde om precies te zijn! vriend van me heeft quasi identieke mini als jij met 275pk, dacht eerst dat jij dit was.

Altijd leuk om weten wat er zoal rond rijd.
Oh btw,als je dit leest,Stefan thanks voor je stem

- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
is een jcw die door vorige eigenaar stage V is getuned in Engeland
(ben het bedrijf ff kwijt) factuur vd tuning was 17500euro

Laatst gewijzigd door hardtailracer op 22 apr 2012, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan is die flink een poot uitgetrokken, afgezet en weet ik wat nog meer.. Das echt te gortig voor woordenhardtailracer schreef:is een jcw die door vorige eigenaar stage V is getuned in Engeland
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
http://www.morego.co.uk/bbr-gti/mini.php
grtz
BBR was het! blijkbaar is dat nu stage 4, huidige prijs 18300euroDaveke schreef:Dan is die flink een poot uitgetrokken, afgezet en weet ik wat nog meer.. Das echt te gortig voor woordenhardtailracer schreef:is een jcw die door vorige eigenaar stage V is getuned in Engeland
http://www.morego.co.uk/bbr-gti/mini.php
grtz
Laatst gewijzigd door hardtailracer op 22 apr 2012, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jup, afgezet.
Als ik dat geld betaalde, zou ik minimaal 400 pk willen hebben, 350 wielpk's (zeker met een turbo!)
Ongelofelijk dat er mensen zijn die hierin trappen.. Met een sprintex-kit van 3500 euro kom je met wat tweaking gemakkelijk aan de 275 pk
Als ik dat geld betaalde, zou ik minimaal 400 pk willen hebben, 350 wielpk's (zeker met een turbo!)
Ongelofelijk dat er mensen zijn die hierin trappen.. Met een sprintex-kit van 3500 euro kom je met wat tweaking gemakkelijk aan de 275 pk
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Hold on guys,...
Ten eerste idd veel te veel geld,ten tweede je zegt 275pk maar dan heeft ie phase 4,ten derde proof or .....

Ten eerste idd veel te veel geld,ten tweede je zegt 275pk maar dan heeft ie phase 4,ten derde proof or .....
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
ga hier echt niks bewijzen voor een wagen die niet eens van mij is!
weet ook dat hij er niet om liegt, ken de 1ste eigenaar van de wagen ook
die heeft dat bij BBR laten tunen en kon het blijkbaar WEL betalen...
17500 is veel geld maar, is wel iets anders dan wat tuning eh, motor volledig aangepakt,
remmen, versnellingsbak, LSD, 15 werkdagen,... check de inhoud mss eerst op
http://www.morego.co.uk/bbr-gti/mini.php voor je commentaar gaat geven
stage VII tuning (250pk) voor mijn GP bij beek is ook +8000euro
(heb dit zwart op wit op mail staan van Klaas) vind ik in verhouding
wel een pak minder value for money.
Laat de kinderachtige reacties maar komen!
grtz
17500 is veel geld maar, is wel iets anders dan wat tuning eh, motor volledig aangepakt,
grtz
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Wil je nu zeggen dat we kinderachtig doen?
Grow some skin my man,wij zeggen gewoon onze mening hoor.
Vraag dan je vriend even om zich aan te melden,kunnen wij ook meegenieten van die 275pk.
Grow some skin my man,wij zeggen gewoon onze mening hoor.
Vraag dan je vriend even om zich aan te melden,kunnen wij ook meegenieten van die 275pk.
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
die heeft een eigen zaak en werkt full continu, misschien in de winter als het rustig is
kzal hem eerder wel is meekrijgen naar een meeting, kunnen we lekker draggen
btw zou ook graag mijn gp richting 275pk willen tunen, als dit voor een pak minder geld
te doen is, wat zijn jullie suggesties?
grtz

kzal hem eerder wel is meekrijgen naar een meeting, kunnen we lekker draggen

btw zou ook graag mijn gp richting 275pk willen tunen, als dit voor een pak minder geld
te doen is, wat zijn jullie suggesties?
grtz
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Motor volledig aanpakken, samen met een sper inbouwen kost gewoon geen 17500 euro! klaar!
Zelfs niet als ze er remmen van 800 pond bij doen, of een set leuke bandjes
Stuur eens een mailtje naar andere tuners, om 300 pk te halen, dan ben je veel goedkoper klaar dan 17500 euro op tafel te leggen
Ik zeg:
RMW kop + Rotrex + software + spruitstuk + onderblok benodigheden + injectoren + nokkenas (ofwel, het volledige RMW pakket)
Andere optie:
Thumper kop, Sprintex, CatCam, 550's, Janspeed, Dave F, GRS cooler, nog wat zaken en custom software. Zit je ook aan de 300 pk en zeker geen 17500 euro want dat heb ik er niet voor betaald.
Stage VII bij beek vind ik ook duur (IMHO), voor enkel een kop, pulley, software, nokkenas, spruitstuk. Of de IC daar bij zit weet ik niet uit mn hoofd. En dan heb je 250-260 pk.
Gaat er mij ook niet om dat je iets moet bewijzen, ik wil alleen maar zeggen dat de vorige eigenaar waarschijnlijk veel muntjes had en gewoon iets heeft gepakt zonder echt te kijken naar value for money
Kinderachtig? Niks kinderachtig aan:hardtailracer schreef:ga hier echt niks bewijzen voor een wagen die niet eens van mij is!
grtz
Motor volledig aanpakken, samen met een sper inbouwen kost gewoon geen 17500 euro! klaar!
Zelfs niet als ze er remmen van 800 pond bij doen, of een set leuke bandjes
Stuur eens een mailtje naar andere tuners, om 300 pk te halen, dan ben je veel goedkoper klaar dan 17500 euro op tafel te leggen
Ik zeg:
RMW kop + Rotrex + software + spruitstuk + onderblok benodigheden + injectoren + nokkenas (ofwel, het volledige RMW pakket)
Andere optie:
Thumper kop, Sprintex, CatCam, 550's, Janspeed, Dave F, GRS cooler, nog wat zaken en custom software. Zit je ook aan de 300 pk en zeker geen 17500 euro want dat heb ik er niet voor betaald.
Stage VII bij beek vind ik ook duur (IMHO), voor enkel een kop, pulley, software, nokkenas, spruitstuk. Of de IC daar bij zit weet ik niet uit mn hoofd. En dan heb je 250-260 pk.
Gaat er mij ook niet om dat je iets moet bewijzen, ik wil alleen maar zeggen dat de vorige eigenaar waarschijnlijk veel muntjes had en gewoon iets heeft gepakt zonder echt te kijken naar value for money