wheeler's R53 - na 5 jaar afscheid

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Reinierktm
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 feb 2012, 09:27

Ik heb er ook LED in zitten, en heb nergens last van..
Zou idd ff door kunnen meten, voor de zekerheid, vooral nu met die kou, zou zonde zijn als straks de auto niet start door een lege accu!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

01 feb 2012, 09:44

ik had bij de r53 ook dat ze de hele tijd knipperen als de auto uitstaat :wink: vond het wel geinig :mrgreen:

bij de r56 knippert er niets behalve mijn led spiegels die knipperen als een ordinaire kerstboom met starten :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2012, 09:56

heb jij niet dat ze tijdens het rijden ook heel af en toe een knipper geven Daiel? Had ik wel met die spiegels op de JCW. Niet hinderlijk, eigenlijk wel grappig.. :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

01 feb 2012, 09:59

nou vind ik eigenlijk wel hinderlijk ! ik dacht elke keer "huh zag ik dat nou goed :wat: " maar idd hij knippert heel ff heel zachtjes :?
iemand anders is het nog nooit opgevallen maar ik zie het wel.
vind snel knipperen bij starten best geinig maar dan moet het afgelopen zijn :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2012, 10:01

haha, dat had ik in het begin ook. "huh, wat is dat?" :mrgreen:

Er is volgens mij niet echt iets aan te doen helaas..

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

01 feb 2012, 10:03

weerstand tussen zetten zou kunnen maar het is nog niet zo hinderlijk dat het per direct opgelost moet worden :roll:
gumpiej
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

01 feb 2012, 10:41

Haha super vette foto's! Heb je misschien nog een foto van de opstelling zoals ie op je auto zat?

Ik heb zelf wel eens wat willen filmen aan de buitenkant van mijn auto.. maar ik heb het risico nog niet durven nemen met mijn dslr.. respect! 8)
ParklaneS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 feb 2012, 11:39

Heb je (standaard) xenon naast de pilots? hoe verhoudt zich dat?
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 feb 2012, 12:06

Perfect hetzelfde licht. Ben in dat opzicht heel blij met kleurovereenkomst.

Nu nog knipper zien te achterhalen, ben niet overtuigd dat accu niet leeg is als ik auto een week niet gebruik :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2012, 12:21

Na een minuut of 10 gaat je auto in een soort slaapstand, maar er loopt altijd stroom door de auto; o.a. voor je radiozenders, alarm, ontvanger van de AB, etc. Voor een gewone gloeilamp is dit te weinig om op te lichten, maar een LEDje heeft een veel lager verbruik, waarbij deze reststroom kennelijk wél voldoende is.
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 feb 2012, 08:56

Ik heb antwoord van MiniBeardie die zelfde "probleem" heeft
Als de auto uit is en op slot staat knipperen de lampjes inderdaad met enkele seconden interval. Dat doet die van ons nu al ruim drie jaar Mr. Green
De LED-lampjes in de R50 (zonder weerstand) hebben zo weinig stroom nodig dat ze al oplichten door de reststroom die altijd door de auto-elektronica heen gaat. Zonder LEDjes gebeurt dat ook, maar dan heb je het dus niet door. De lampjes 'vragen' dus niks van de accu. Ook na 2 weken stilstand start de MINI nog als vanouds. Niks aan de hand dus.
Ik laat het dus maar zo, wellicht in de zomer een weerstand erbij solderen maar het is nu veel te koud om ook maar iets aan de auto te doen ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2012, 12:19

handig, weten we dat ook weer. Of eigenlijk wisten we het al, nu niet weer vergeten... :lol:

Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 feb 2012, 12:29

Nu op naar volgende 2012 projecten:

Playmini uitlaat, velgen en striping!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2012, 12:37

kijk, dat klinkt goed. Al wielen in gedachte?

Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 feb 2012, 15:49

R99 in zwart of zilver

Afbeelding

R90 in zwart met lichte rand

Afbeelding

R112 in zwart of zilver

OF: ik knap mijn huidige S-Spokes op in zilver of wit.

Je ziet het, gewoon 17" OEM; genoeg keuze en kijk even of ik mooie aanbieding kan vinden.

Terug naar “Show your ride”