Das eens een idee!Fred schreef:Mss moet je die eigenaar gewoon es aanspreken

Marcel Always Open schreef:YorkPower, paars heeft in 2005-2006-2007 in het MINI kleurengamma gezeten (Cooper,CooperS , cabrio). Het heette Black Eye Purple en in America hebben ze dat Purple Haze omgedoopt (omdat B.E.P. politiek incorrect zou zijn). (de vraag roept zich op waarom PH dan wel ok is, als je weet waar dat voor staat).
Of jouw foto ook de orginele mini kleur BEP is, kan ik op de foto niet zien. Het lijkt me wat donkerder te zijn, maar kan aan de foto liggen.
Helemaal gelijk.. Alhoewel dat oranje in het echt niet zo fel is als de configurator laat gelovenMarcel Always Open schreef:Mini moet sowieso maar weer eens een paar bijzondere kleurtjes introduceren. Het wordt alweer een beetje saai zo in het kleurenspectrum (alleen de spice orange is een verademing).
Nee spuiten zou ik sowieso niet doen:) Ik hoopte dat iemand zo'n site had waar je die kon bestellenFred schreef:je kan altijd proberen ruilen met iemand, anders zelf laten bekleden, is mss goedkoper dan die colorline bij de stealer te bestellen![]()
Kan wss ook gespoten worden, maar dat is dan weer niet erg duurzaam...
Het standaard donker grijzeAdriaan schreef:Welke kleur heb je zelf? Mijn moeder heeft rood en ik weet dat ze het niet mooi vind....
Wel jah dat weet ik dus niet..Adriaan schreef:Ik in ieder geval welZal vanaaf is een balletje opgooien. Is het makkelijk te wisselen?