JeroenV's & Saskia's HC; afscheid... :'( (p15)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2011, 09:20

volgens mij kloppen die naden zo gewoon goed hoor ;)
die zwarte rand om je wiel heen zit inderdaad dichter tegen je bumper aan, omdat die daar aan bevestigd is, en je motorkap open moet kunnen, waardoor die iets meer afstand heeft op de wielboog ;) :P

ik ben me ook al eens rot geschrokken toen de motorkap niet goed dicht zat... :lol: was toen nog niet op de hoogte van de dubbele sluiting voor de kap.. :P
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2011, 09:21

Misschien kwestie van motorkap stellen?
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 mei 2011, 09:39

Bedankt beste mensen, ik ben weer gerustgesteld!

Je kunt niet kritisch genoeg zijn als andere mensen aan je auto gaan sleutelen toch? :roll:
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2011, 09:41

Haha, wel opvallend, na een bezoek aan de schadehersteller extra oplettend op afwijkingen en vervolgens vallen je opeens dingen op die vóór het bezoek er ook al waren maar toen niet opvielen.......Heel herkenbaar trouwens :mrgreen:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mei 2011, 11:59

Volgens mij hoort het ook gewoon zo.
Het is netjes gemaakt voor zover ik het op deze foto's kan zien.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 mei 2011, 12:04

Thanks!

Toen ik hem bracht vroeg ik nog angstig of ze hem gingen wassen, en zo ja hoe dan? :roll:

"Maakt u zich geen zorgen, we doen alles met de hand."

Als er al een wasstraat in de buurt komt dan is het alleen een speciale textielwasstraat, ik ken iemand die bij een borstelstraat achter een terreinwagen aan ging die net offroad was geweest...
Dat was echt verdrietig, één grote krassenbende!

Onze mooie Cooper is krasvrij en weer schadevrij!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mei 2011, 12:07

JeroenV schreef:Thanks!

Toen ik hem bracht vroeg ik nog angstig of ze hem gingen wassen, en zo ja hoe dan? :roll:

"Maakt u zich geen zorgen, we doen alles met de hand."

Als er al een wasstraat in de buurt komt dan is het alleen een speciale textielwasstraat, ik ken iemand die bij een borstelstraat achter een terreinwagen aan ging die net offroad was geweest...
Dat was echt verdrietig, één grote krassenbende!

Onze mooie Cooper is krasvrij en weer schadevrij!
Ik snap je helemaal. Maar zo te horen is dit dus een goed schadeherstelbedrijf geweest.
Dat geeft vertrouwen voor als je ooit weer schade hebt. Dan breng je hem waarschijnlijjk daar weer.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2011, 12:08

inderdaad, je kan maar niet kritisch genoeg zijn als t om je eigen wagen gaat ;) :D
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 mei 2011, 12:15

Sepp schreef: Ik snap je helemaal. Maar zo te horen is dit dus een goed schadeherstelbedrijf geweest.
Dat geeft vertrouwen voor als je ooit weer schade hebt. Dan breng je hem waarschijnlijjk daar weer.
Dat is zeker zo. Bij deze een Pluim voor Den Elzen Autoschade B.V. te Zoetermeer!
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2011, 16:03

Toppie dat ie weer toppie is !!
Je moet natuurlijk niet gaan pietleuten bij een wagen die ouder is dan 1 week !!
Kleine krasjes , steenslag hou je toch niet tegen dan kun je um net zo goed iedere week bij de hersteller parkeren :s
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 mei 2011, 16:10

Dat ben ik met je eens Blue Chaser, ware het niet dat steenslag alleen te voorkomen is door niet te rijden. Ik ben zelf heel zuinig op mijn auto, en op het moment dat er een derde partij bij betrokken wordt om aan mijn auto te sleutelen en daarvoor betaald krijgt dan verwacht ik van hun dezefde voorzichtigheid.

En die verwachting is in dit geval waargemaakt, dat mag ook gezegd worden!
Laatst gewijzigd door JeroenV op 04 mei 2011, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2011, 16:17

Zekers !!!
En je hebt mazzel kan ik je melden !
Ik ben zelf na schade aan mijn ex Coopert tot 4 maal terug geweest voor alles naar mijn zin was :s
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 mei 2011, 08:43

4x? Mensen...

Anyways, gisteren even bij onze vrienden van Beek langsgeweest. Leuke ervaring! De navigatie van de Mini stuurde me wel verkeerd, maar een vriendelijke meneer van de Ducati kon me de juiste kant op sturen.

Bij Beek werd ik direct doorverwezen naar Klaas, de Mini-man aldaar. We hebben even gesproken en hij heeft me een korte rondleiding gegeven door het bedrijf. Gaaf hoor! Als ik op de rollerbankdag kan ga ik zeker een bak koffie doen!

Mijn eerste tuning is het verlagen van de luchtweerstand. Ik kreeg nog een speciale aanbieding: Gratis montage! :lol:

Zie mijn de mod:

Afbeelding

Ik merk het nog niet echt met rijden, maar het zal in het verbruik wel zichtbaar worden! :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2011, 09:08

:D leuke mod 8)
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 mei 2011, 09:12

Een goed begin is het halve werk :wink: ! Veel beter zo'n kleine antenne 8) !

Terug naar “Show your ride”