Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook die komt van Ebay, het is deze: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0622456192St.pierre schreef:edit: waar heb je die short antenna vandaan? moet k ook even bestellen!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Via beek heb je nog keus ook....www.minispeed.nlSt.pierre schreef:yup, maar inmiddels streeploos, en dat blijft ie denk ik wel voorlopig!
edit: waar heb je die short antenna vandaan? moet k ook even bestellen!
burn rubber not your soul

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha, ja, ik had het ook kunnen weten, mezelf kennende...
- armpje van de CravenSpeed-mount zakte omlaag --> vastgezet met inbus
- ballmount niet stevig genoeg, telefoon zakt --> stukje isolatietape ertussen
- dynamo zoemt door de speakers --> aarde-filter gekocht, zit er nog niet tussen
- TomTom-app geeft geen gesproken aanwijzingen indien verbonden met carkit via Bluetooth --> bug in de app, schijn je te kunnen omzeilen door eerst muziek te spelen en dan een output te kiezen
Los daarvan werkt het prima, telefoon zit goed in het zicht zonder te storen. TomTom laat zich beter bedienen op de iPhone dan op een losse TomTom, door het betere touchscreen. De iPhone zelf is ook lekker snel, handig als er bijv. een alternatieve route berekend moet worden, en HD-Traffic vind ik geniaal!

De carkit zelf had ik al voor de Mini, die werkt op zich prima. Heeft een eigen GPS-chip, vrij nauwkeurig en een snelle fix. De hele combo in de Mini heeft wat haken en ogen:Tijntjuh schreef:Nice ride!
En je bent lekker bezig![]()
Hoe bevalt die TomTom carkit?
Zit te dubben of ik hem ook zal aanschaffen of niet..
- dynamo zoemt door de speakers --> aarde-filter gekocht, zit er nog niet tussen
- TomTom-app geeft geen gesproken aanwijzingen indien verbonden met carkit via Bluetooth --> bug in de app, schijn je te kunnen omzeilen door eerst muziek te spelen en dan een output te kiezen
Los daarvan werkt het prima, telefoon zit goed in het zicht zonder te storen. TomTom laat zich beter bedienen op de iPhone dan op een losse TomTom, door het betere touchscreen. De iPhone zelf is ook lekker snel, handig als er bijv. een alternatieve route berekend moet worden, en HD-Traffic vind ik geniaal!

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goud bezig mien jong

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Top of moet ik zeggen BottomMartijnGizmo schreef:We gaan het autootje binnenkort even van z'n hoogtevrees afhelpen...
KW V1 Coilovers

burn rubber not your soul

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
HOMO!
franklyn85 schreef:Top of moet ik zeggen BottomMartijnGizmo schreef:We gaan het autootje binnenkort even van z'n hoogtevrees afhelpen...
KW V1 Coilovers![]()
![]()
HOMO!

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Euh... Ik wil um alleen als carkit *LOL*
Is die daar beetjuh geschikt voor? Of is een parrot beter?
MartijnGizmo schreef:Hahaha, ja, ik had het ook kunnen weten, mezelf kennende...![]()
De carkit zelf had ik al voor de Mini, die werkt op zich prima. Heeft een eigen GPS-chip, vrij nauwkeurig en een snelle fix. De hele combo in de Mini heeft wat haken en ogen:Tijntjuh schreef:Nice ride!
En je bent lekker bezig![]()
Hoe bevalt die TomTom carkit?
Zit te dubben of ik hem ook zal aanschaffen of niet..
Euh... Ik wil um alleen als carkit *LOL*
Is die daar beetjuh geschikt voor? Of is een parrot beter?
Onze sponsors