hehehe inside information...... Mag ik verder niks over zeggen, maar ik weet waar je woont, wat je ontbijt, hoe laat je naar de plee gaat, wat je favo serie is, hoe laat je naar bed gaat, hoe vaak je boodschappen doet etc etc (moet ik door gaan?? )
Nee grapje er staat op de home page rechts een deel met verjaardagen erg makkelijk, en lijken we toch heel sociaal met zn allen
uiteraard zijn de felicitaties daarom niet minder gemeend hea
lol
Maar Martijn heeft ook nog de bumpers die gedaan moeten worden he
Kost allemaal al genoeg, moet wel een beetje leuk blijven anders zijn er ook geen centjes meer om er veel in te rijden. En da's voor mij het belangrijkste
Het is wel verslavend moet ik zeggen. Een geluk heb ik wel en dat is dat ik aan m'n andere Mini niet teveel kan verbouwen i.v.m. taxatierapport. Daar is ook al zoveel leuks voor te krijgen
haha ja ben ik het helemaal mee eens, ik weet martijn zn situatie ook ja Maar vind het daarom wel leuk om hem te pesten, doet ie bij mij ook
T is inderdaad een dure hobby, ik denk dan ook dat (nu ik weer student ben, en dus geen denderend inkomen meer heb) er een heel eind minder gemod gaat worden aan onze cabrio...
Jij heb inderdaad wel een hoop mooie hobby projectjes zo man!!