Dat gaat passen, ik heb het onderdeelnummer van de JCW Roadster genomen, dus dat lijkt mij geen probleem. Ook de dealer gaf aan dat het past.Marcel Always Open schreef:Jan, weet je wel zeker of dat wel zomaar op een Roadster past?
Het was de fabrieks JCW einddemper, ik dacht ook dat deze goedkoper zou zijn. Wellicht is de aftermarket versie nog duurder.S-67 schreef:Is dat dan de aftermarket jcw of fabrieks? Mij werd bij de dealer namelijk hetzelfde verteld, maar toen las ik hier ergens op forum dat fabrieks jcw goedkoper is, maar wel beter in geluid etc. Enige nadeel is dat je geen eindsierstukken met jcw erop hebt staan.. but who gives a shit about that
Vreemde prijs hoor? Voor de hatch kost de JCW einddemper (fabrieksversie) 'slechts' 350 euro (incl. btw)... Misschien even rondbellen naar andere dealers?parklaneworks schreef:Het was de fabrieks JCW einddemper, ik dacht ook dat deze goedkoper zou zijn. Wellicht is de aftermarket versie nog duurder.S-67 schreef:Is dat dan de aftermarket jcw of fabrieks? Mij werd bij de dealer namelijk hetzelfde verteld, maar toen las ik hier ergens op forum dat fabrieks jcw goedkoper is, maar wel beter in geluid etc. Enige nadeel is dat je geen eindsierstukken met jcw erop hebt staan.. but who gives a shit about that
Klopt, maar je kan de einddemper daarom ook los kopen, feitelijk het doorzagen tussen midden en einddemper en plaatsen van de nieuwe einddemper does the trick. Gebeurt ook bij de aftermarket JCW einddemper - origineel (ook S) is altijd een geheel.GeoBem007 schreef:Naar mijn weten worden JCW's af-fabriek geleverd met een volledige uitlaatlijn die niet te 'splitsen' valt tenzij je er een zaag bij neemt?
Wow die lieten je even bukken, ik kreeg bij (vermoedelijk) dezelfde dealer een quote van ongeveer €350 incl btw!parklaneworks schreef:Gisteren bij de dealer gevraagd wat de fabrieks JCW einddemper kost. Men rekent daar 547,-- ex BTW voor! Dat vond ik best aardig aan de prijs Ik ga Ebay maar eens de komende tijd in de gaten houden...... en mocht iemand iets zien, dan houd ik mij aanbevolen
!
Zou ik dan toch een verkeerd nummer hebben opgegevenRalph-cooper schreef:Wow die lieten je even bukken, ik kreeg bij (vermoedelijk) dezelfde dealer een quote van ongeveer €350 incl btw!parklaneworks schreef:Gisteren bij de dealer gevraagd wat de fabrieks JCW einddemper kost. Men rekent daar 547,-- ex BTW voor! Dat vond ik best aardig aan de prijs Ik ga Ebay maar eens de komende tijd in de gaten houden...... en mocht iemand iets zien, dan houd ik mij aanbevolen
!
Dankjewel! Ik ben inderdaad van plan om na MU nog wat daagjes te gaan rond touren.jbcola schreef:He Jan,
proficiat met deze prachtige aankoop!!
Het zou mooi zijn deze ergens begin Mei tegen te komen op zeg maar een "Col de Turini" of iets dergelijks![]()
Succes ermee!