oei dat is minder goed nieuws.
ook spijtig dat het zo afgelopen is.
is inderdaad veel schade maar er is niks aan te doen.
ook omdat het een bijna nieuwe is verklaren ze die sneller perto dan krijg ge nog veel terug.
ook omdat de airbag gesprongen zijn is dit veel werk.
maar gewoon iets nieuws zoeken en opnieuw beginnen.
ik weet dat het een knappe mini is geworden.
grtz
Update: Subwoofer! (pg. 11)
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb alvast een nieuwe Mini samengesteld, just in case.
Mocht ik te horen krijgen dat hij einde lease verklaard wordt, hoor ik meteen na bij het bedrijf wat m'n budget is en bestel ik diezelfde dag nog de nieuwe! Ik word echt zot van die slome vervangwagen..
Dat is gek, want mij werd net gezegd dat hoe jonger de auto, hoe groter de kans is dat ze de kost van het maken ervoor over hebben? Maar de airbags veranderen natuurlijk heel dit verhaal.pocket rocket schreef:oei dat is minder goed nieuws.
ook spijtig dat het zo afgelopen is.
is inderdaad veel schade maar er is niks aan te doen.
ook omdat het een bijna nieuwe is verklaren ze die sneller perto dan krijg ge nog veel terug.
ook omdat de airbag gesprongen zijn is dit veel werk.
maar gewoon iets nieuws zoeken en opnieuw beginnen.
ik weet dat het een knappe mini is geworden.
grtz
Ik heb alvast een nieuwe Mini samengesteld, just in case.

Mocht ik te horen krijgen dat hij einde lease verklaard wordt, hoor ik meteen na bij het bedrijf wat m'n budget is en bestel ik diezelfde dag nog de nieuwe! Ik word echt zot van die slome vervangwagen..

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
hoe jonger, hoe groter de kans dat hij NIET totall loss gaat. Ik denk nog steeds dat 'ie weer opgeknapt gaat worden.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Full Throttle
- Enthousiast
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey kerel! Lees het nu pas...
klote zeg... Hopelijk voor jou wordt ie niet gemaakt...
Haha al die aasgieren hier... De auto moet met alle fabrieksopties zo gelaten worden als het een lease is, prive ook trouwens, tenzij de bestuurder zelf het wrak overkoopt als hoogste bieder natuurlijk!
Je accessoires die je zelf hebt geplaatst kan je er best vanaf halen, VOOR dat de wagen op de 'veiling' wordt aangeboden! Anders worden alle zichtbare opties meegenomen in de 'wrakprijs'!
Moest je een nieuwe willen bestellen hoor ik het ook graag natuurlijk

klote zeg... Hopelijk voor jou wordt ie niet gemaakt...
Haha al die aasgieren hier... De auto moet met alle fabrieksopties zo gelaten worden als het een lease is, prive ook trouwens, tenzij de bestuurder zelf het wrak overkoopt als hoogste bieder natuurlijk!

Je accessoires die je zelf hebt geplaatst kan je er best vanaf halen, VOOR dat de wagen op de 'veiling' wordt aangeboden! Anders worden alle zichtbare opties meegenomen in de 'wrakprijs'!
Moest je een nieuwe willen bestellen hoor ik het ook graag natuurlijk

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Intussen zijn we een hele tijd (en een weekje snowboarden
) verder, maar ik heb nog niets gehoord, ookal heb ik ettelijke keren gebeld. Expert laat goed op zich wachten. Ik word enorm lastig, want volgens mij heeft niets of niemand mij zó zenuwachtig kunnen maken voor zó'n lange tijd!
Gregory, zijn jullie intussen al opgenomen als partner voor Cronos? Want anders wordt het weer MINI Store Antwerp schat ik.

Gregory, zijn jullie intussen al opgenomen als partner voor Cronos? Want anders wordt het weer MINI Store Antwerp schat ik.

- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Intussen al een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven. Ik kreeg vorige donderdag een telefoontje van de leasing. Het was nog steeds een twijfelgeval of ie gemaakt ging worden of niet, maar er is een opkoper gepasseerd met een goed bod, dus ik wist genoeg. Ik kreeg hem niet meer terug te zien.. 
Dan maar verlof genomen vrijdagvoormiddag en langs Mini Antwerp Store gegaan om meteen een nieuwe te bestellen. Salesman Jeroen stelt je daar ongelofelijk op je gemak, echt geweldig. Normaal ging ik die dag ook nog langs Audi, Volkswagen en BMW, maar eens buiten bij MINI wist ik alweer dat ik niet verder hoefde.
Momenteel heb ik de volgende samenstelling:
Mini One D hatch
- Wired pakket
- Voice Control
- Radio MINI Visual Boost
- GSM Bluetooth en USB-aansluiting
- MINI Connected
- MINI Navigation System
- Chili packet
- 16” lichtmetalen velgen (welke vervangen zullen worden door de 17” Conical Spokes)
- Boordcomputer
- Elektrische airco
- Fluwelen tapijten
- Hoogteregeling passagierszetel
- Opbergpakket
- Centrale armsteun vooraan
- Interieurverlichtingspakket
- Lederen, multifunctioneel sportstuur
- Mistlampen vooraan
- Sportophanging
- Zonder monogram
- Achterspoiler
- Chrome Line interieur
- Bi-Xenon met Black Headlights
- Witte pinkers
- Buitenspiegels in koetswerkkleur
- Sportzetels vooraan
- Hemelbekleding in antraciet
- Decoratieve lijsten Piano Black
- Colour Line Carbon Black
- Parkeersensoren achteraan
- Regen- en lichtsensor
- Harman-Kardon sound system
Individuele afspraken
- Verstralers zwart
- Sportstripes bodykit rood
- Dak rood
De wagen en de velgen zelf zijn zwart dus in combinatie met dat rood wordt dat wel knap denk (lees: hoop) ik. Probleem is dat ik nog goedkeuring van de leasing moet krijgen, en aangezien ik hetzelfde budget heb als voordien, zal ik nog wel wat moeten schrappen. Alleen weet ik totaal niet wat ik kan / wil laten vallen..
Tips en goede argumenten zijn steeds welkom!
Eergisteren ben ik dan m’n oude wagen gaan leeghalen, welke al deels uit elkaar was gesleuteld. *zucht* Het deed me toch pijn hem zo te zien..

Heb alleszins de grill er nog afgevezen, alsook de led-lampjes eruitgehaald en de koplampringen. Dan kunnen deze herspoten worden in het zwart (of rood??) voor de volgende.
Nog eens een laatste keer gekeken en dan met een heel wrang gevoel naar huis gereden..
Nu maar hopen dat ik snel kan bestellen, want dan zou ik hem eind april nog kunnen gaan afhalen, zodat ik gelukkig nog meekan naar Mini United. Ik houd jullie op de hoogte!
Kristiaan.

Dan maar verlof genomen vrijdagvoormiddag en langs Mini Antwerp Store gegaan om meteen een nieuwe te bestellen. Salesman Jeroen stelt je daar ongelofelijk op je gemak, echt geweldig. Normaal ging ik die dag ook nog langs Audi, Volkswagen en BMW, maar eens buiten bij MINI wist ik alweer dat ik niet verder hoefde.

Momenteel heb ik de volgende samenstelling:
Mini One D hatch
- Wired pakket
- Voice Control
- Radio MINI Visual Boost
- GSM Bluetooth en USB-aansluiting
- MINI Connected
- MINI Navigation System
- Chili packet
- 16” lichtmetalen velgen (welke vervangen zullen worden door de 17” Conical Spokes)
- Boordcomputer
- Elektrische airco
- Fluwelen tapijten
- Hoogteregeling passagierszetel
- Opbergpakket
- Interieurverlichtingspakket
- Lederen, multifunctioneel sportstuur
- Mistlampen vooraan
- Sportophanging
- Zonder monogram
- Achterspoiler
- Chrome Line interieur
- Bi-Xenon met Black Headlights
- Witte pinkers
- Buitenspiegels in koetswerkkleur
- Sportzetels vooraan
- Hemelbekleding in antraciet
- Decoratieve lijsten Piano Black
- Colour Line Carbon Black
- Parkeersensoren achteraan
- Regen- en lichtsensor
- Harman-Kardon sound system
Individuele afspraken
- Verstralers zwart
- Sportstripes bodykit rood
- Dak rood
De wagen en de velgen zelf zijn zwart dus in combinatie met dat rood wordt dat wel knap denk (lees: hoop) ik. Probleem is dat ik nog goedkeuring van de leasing moet krijgen, en aangezien ik hetzelfde budget heb als voordien, zal ik nog wel wat moeten schrappen. Alleen weet ik totaal niet wat ik kan / wil laten vallen..

Eergisteren ben ik dan m’n oude wagen gaan leeghalen, welke al deels uit elkaar was gesleuteld. *zucht* Het deed me toch pijn hem zo te zien..

Heb alleszins de grill er nog afgevezen, alsook de led-lampjes eruitgehaald en de koplampringen. Dan kunnen deze herspoten worden in het zwart (of rood??) voor de volgende.

Nog eens een laatste keer gekeken en dan met een heel wrang gevoel naar huis gereden..
Nu maar hopen dat ik snel kan bestellen, want dan zou ik hem eind april nog kunnen gaan afhalen, zodat ik gelukkig nog meekan naar Mini United. Ik houd jullie op de hoogte!
Kristiaan.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Blijft zuur om je MINI zo te moeten zien 
maar mooi dat je al direct een nieuwe hebt samen gesteld!
Nu fingers crossed voor een akkoord

maar mooi dat je al direct een nieuwe hebt samen gesteld!
Nu fingers crossed voor een akkoord

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Tja, dubbel gevoel kan ik me voorstellem...maar je krijgt er een mooie ride voor terug
Maar stomme vraag mss..maar welke kleur wordt de nieuwe nu? Rood?

Maar stomme vraag mss..maar welke kleur wordt de nieuwe nu? Rood?
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Zwarte wagen en velgen, met rood dak en rode sportstripes op motorkap en koffer.
Ik heb trouwens net van een leasemaatschappij een offerte teruggekregen, waar ik los over m'n budget zit. (En niet zo'n klein beetje.)
Hopen op de andere leasemaatschappij waar ik alle vertrouwen in heb!
Ik heb trouwens net van een leasemaatschappij een offerte teruggekregen, waar ik los over m'n budget zit. (En niet zo'n klein beetje.)
Hopen op de andere leasemaatschappij waar ik alle vertrouwen in heb!
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb het niet voor bonnet striping, dus ik ga voor de volle lijnen. Dit moet dan ook verder lopen op de koffer, want dat gaat niet anders met sport striping. :-)
Is inderdaad wel heel cool!
De spiegels had ik graag zo gehad, maar die kan je enkel bij een JCW bestellen. :-)MiniBen schreef:Rood op zwart is![]()
Alleen zou ik mijn spiegels en strepen als volgt doen
En meteen de achterkant clean zwart laten
Ik heb het niet voor bonnet striping, dus ik ga voor de volle lijnen. Dit moet dan ook verder lopen op de koffer, want dat gaat niet anders met sport striping. :-)
Is inderdaad wel heel cool!
- GreyCooperS
- Forum Junky