Dave's Electric Blue R53 (F1 trip foto dump P23)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2012, 01:34

Nice!! Nu nog een chromeline interieur erin, dan komen de tellers en het lederen dash er nog veel mooier uit!!
Sportspack Mark
Be Mini
Be Mini

25 jun 2012, 09:33

I love the leather dash! fantastic addition
Afbeelding
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

25 jun 2012, 11:08

Thanks allemaal.
@ peter: zat ik ook aan te denken, ben er nog niet uit, wil ook niet overkill aan bling namelijk.

helaas net door de dealer gebeld, de alcantara hoes is idd niet meer leverbaar, hummmm wat nu ik heb wel een alcantara pook. non oem hoes zoeken of terug naar carbon/leer.

Weet iemand of de handrem hoes wel leverbaar is in alcantara of ook niet meer.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2012, 11:43

Die hoezen heb ik een tijdje terug al uit laten zoeken door een bevriende manager bij MINI, die zijn wereldwijd niet meer leverbaar. Ze staan nog niet gekenmerkt als uit productie, dus het kan zijn dat ze ooit nog weer gemaakt gaan worden. Ik zou daar echter niet vanuit gaan, het gaat tenslotte toch om auto's die al <5 jaar niet meer verkocht worden.

De opties zijn zelf maken (heb ik ook gedaan, samen met m'n vriendin):
Afbeelding

Afbeelding

Of laten maken, op Mini-Torque is er nu een Groupbuy: http://www.minitorque.com/forum/f754/r5 ... ake-27570/
We are doing a limited run of alcantara gaitors for the R53 and R56. They are the same items that were made by RKDE a few years ago.

These are made from genuine 9040 alcantara material which is the same shade used by BMW Mini, amongst other pedigree manufacturers. It is not to be confused with the likes of the eBay companies offering similar products, but that are actually made of suedette, which doesn't match your OEM parts.

We are offering the following colours for the stitchwork -

* Red
* Black
* White
* Silver
* Blue (light for electric blue and a darker shade for hyper blue)
* Green
* Grey
* Orange

We are offering 2 price structures -

single stitch design - £40 delivered (for both the handbrake and shiftboot gaitor)

double stitch design - £45 delivered (for both the handbrake and shiftboot gaitor)

Images of the single-stitch design

Afbeelding
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

25 jun 2012, 15:52

ik heb er volgens mij nog 1 liggen...
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2012, 16:22

Dr. Evil schreef:ik heb er volgens mij nog 1 liggen...
Die had ik dan erg graag gehad :mrgreen:
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jun 2012, 13:48

Ik denk ik ga de pook terugsturen en een met carbon/leer maar bestellen dan hoef ik ook niet zorg te maken een alcantara handremhoes te zoeken.

Ben net gebeld door de coater, schijnt een schuurtje in een van de velgen zit en die moet gelast worden. Even gebeld met de Machinefabriek in Weesp en dit grapje gaat weer €130 kosten. :( maar ja tis even niet anders.
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jun 2012, 16:07

grapje van 130 euro
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2012, 16:22

da's zuur gozer... :| Kun je dat verhalen op de verkoper?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jun 2012, 16:44

mushrop schreef:da's zuur gozer... :| Kun je dat verhalen op de verkoper?
ja man an unexpected unpleasantry maar verhalen bij de verkoper gaat niet lukken. Heb toen gekozen voor de meeneem prijs en niet de "garantie" van 800 euro genomen. Opzicht geen grote ramp, ik bal meer dat de velgen misschien vrijdag niet klaar zijn. Ze waren al gezandstraald en klaar voor de coating namelijk.

Ik ga zondag een taxi ritje :wink: nemen op de Ring en wou ook met de S een paar rondjes gaan verkenen eigenlijk.
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jun 2012, 16:45

bedankt voor de info Martijn
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2012, 16:45

dat is idd extra zuur zeg...! Taxiritje is wel weer leuk :D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2012, 21:47

boris_brznjef schreef:
dqs23 schreef:
mushrop schreef:da's zuur gozer... :| Kun je dat verhalen op de verkoper?
ja man an unexpected unpleasantry maar verhalen bij de verkoper gaat niet lukken. Heb toen gekozen voor de meeneem prijs en niet de "garantie" van 800 euro genomen. Opzicht geen grote ramp, ik bal meer dat de velgen misschien vrijdag niet klaar zijn. Ze waren al gezandstraald en klaar voor de coating namelijk.

Ik ga zondag een taxi ritje :wink: nemen op de Ring en wou ook met de S een paar rondjes gaan verkenen eigenlijk.

veel plezier in de M5. Die gaat als een malle over die ring heen. Ach ja risico en dit is te overzien. Is nog steeds minder dan de 800 garantie euro's :)
Idd. Heb je nog geld bespaard voor benzine voor op de ring. M5 lust wel wat
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2012, 22:16

koosie schreef:ziet er chique uit hoor dat dashboard! keurig!! 8)
x2 :)

Terug naar “Show your ride”