Mijn nieuwe Mini Roadster Black
- GreyCooperS
- Forum Junky
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier moet ik toch even ingrijpen hoor. Als je van mening bent dat een Mini alleen om styling draait heb je werkelijk geen ene reet van het hele concept begrepen. De Mini is sinds de oervorm een rijders auto pur sang. Ga je hem dus helemaal plat op zijn buik leggen kun je er niet meer mee rijden zoals het hoort. Dat je het mooier vindt prima maar als je denkt dat stylen het concept achter de Mini is zou ik je willen adviseren om hem je auto eens een centimeter of 7 rondom omhoog te schroeven en er eens echt goed voor te gaan zitten. Dan kom je pas achter het concept van een Mini.speedy schreef:KloptMarcel Always Open schreef:Dat vind jij.speedy schreef:Zeg nou zelf ! Laag staat toch super vet![]()
Men moet gewoon lekker doen wat men zelf leuk vindt, en niet omdat de rest dat zegt of daarop aandringt. Ik vind verlaging van meer dan 1 cm bijvoorbeeld niet mooi. Ik snap de "push" niet om iedereen omlaag te praten.![]()
Iedereen moet zelf weten wat die doet en de auto is zo al super dik en in mijn ogen is die full black en op zijn buik helemaal een droom auto![]()
Bij een mini draait alles om styling en vind dan ook dat je in een topic best mod tips mag geven en de "nieuweling" een beetje wegwijs mag maken op de mogelijkheden voor tuning en styling want dat maakt het forum zo leuk![]()
Ik ben dus de laatste die zou zeggen wat iemand met de auto MOET doen maar wel 1 van de eerst die gewoon een leuke mod lijst voor de auto maakten dan kan iedereen zelf beslissen of die dat doet ja of nee.
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Iedereen moet lekker doen met z'n MINI wat 'ie zelf wilt
Verlaagd, niet verlaagd, OEM, autostyle... ieder z'n eigen smaak, maar dat mag je toch best zeggen? Daar is een forum voor bedoeld.

Verlaagd, niet verlaagd, OEM, autostyle... ieder z'n eigen smaak, maar dat mag je toch best zeggen? Daar is een forum voor bedoeld.
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt maar ga dan niet roepen: bij een Mini draait alles om styling, want daar gaat het juist niet om.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is natuurlijk grote onzin. Ieder merk kan je zoveel personificeren als je maar kunt bedenken. Kijk naar de hele Opel Scene bijvoorbeeld. Het kan je smaak niet zijn maar het kan wel. Dus dat het bij een ander merk niet kan is volstrekt onzinnig.
Dat je bij een ander merk niet zulke rijders auto's vind als bij Mini klopt wel. Ik denk dat iedereen hier die in een super strak gestylde auto rijdt af en toe wel eens toe moet geven dat het verrekte onhandig is. Als dat helemaal je ding is neem je dat op de koop toe en maakt het je niet uit. Daar heb ik diep respect voor, dat is ook een manier van rijden. Maar laten we het er over eens zijn dat het idee achter een Mini niet is: de showroom uitrijden en er moet een andere bodykit op en een verlaging en ik weet al niet meer omdat het anders niet goed is. Ik steek mijn hand er voor in het vuur dat een bone stock Mini beter rijdt dan de exemplaren die plat op de buik liggen. Tenzij je niet bang bent om een uitlaat te laten sneuvelen en een bumper aan gort te rijden op de openbare weg.
Dat je bij een ander merk niet zulke rijders auto's vind als bij Mini klopt wel. Ik denk dat iedereen hier die in een super strak gestylde auto rijdt af en toe wel eens toe moet geven dat het verrekte onhandig is. Als dat helemaal je ding is neem je dat op de koop toe en maakt het je niet uit. Daar heb ik diep respect voor, dat is ook een manier van rijden. Maar laten we het er over eens zijn dat het idee achter een Mini niet is: de showroom uitrijden en er moet een andere bodykit op en een verlaging en ik weet al niet meer omdat het anders niet goed is. Ik steek mijn hand er voor in het vuur dat een bone stock Mini beter rijdt dan de exemplaren die plat op de buik liggen. Tenzij je niet bang bent om een uitlaat te laten sneuvelen en een bumper aan gort te rijden op de openbare weg.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht

Dat is ook wel de kracht van de MINI; het uiterlijk. Leuk, herkenbaar. Ik denk ook niet dat al die huisvrouwtjes die een MINI als 2e/boodschappen auto gebruiken hem hebben gekocht vanwege de goede rij-eigenschappen. Das puur omdat ''ie er wel leuk uitziet''.
Wij hier, liefhebbers, weten dat ze goed sturen, maar denk je dat m'n ma daaraan heeft gedacht toen ze er eentje wou hebben?
Opzich wel een aardige discussie, uiterlijk vs rijeigenschappen, maar misschien hier niet de juiste plek, in dit show your ride topic
Wat je zegt klopt, maar ik bedoelde het meer in de zin van af fabriek een MINI bestellen. Dan heb je bij MINI veel meer mogelijkheden dan bij bijv Opel. Dat mensen daarna ook nog aan het ''bouwen'' gaan, dat heb je bij elk merk indd welbiermagnaat schreef:Dat is natuurlijk grote onzin. Ieder merk kan je zoveel personificeren als je maar kunt bedenken. Kijk naar de hele Opel Scene bijvoorbeeld. Het kan je smaak niet zijn maar het kan wel. Dus dat het bij een ander merk niet kan is volstrekt onzinnig.

Dat is ook wel de kracht van de MINI; het uiterlijk. Leuk, herkenbaar. Ik denk ook niet dat al die huisvrouwtjes die een MINI als 2e/boodschappen auto gebruiken hem hebben gekocht vanwege de goede rij-eigenschappen. Das puur omdat ''ie er wel leuk uitziet''.
Wij hier, liefhebbers, weten dat ze goed sturen, maar denk je dat m'n ma daaraan heeft gedacht toen ze er eentje wou hebben?
Opzich wel een aardige discussie, uiterlijk vs rijeigenschappen, maar misschien hier niet de juiste plek, in dit show your ride topic

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De foto's nog eens bekeken maar wat een gave wagen.
En gewoon doen wat je zelf wilt! Prima al die goedbedoelde adviezen, maar op gegeven moment schiet het door ...
Mezelf als voorbeeld: Whatever ik met deze auto zou willen doen, is totaal irrelevant want hij is van jou.
Ik heb een vraag over die mooie tassenset die achter de stoelen zit. Is dit een optie? Zit dit gemonteerd of zit het gewoon geklemd tussen de stoelen en het "achterschot"?

En gewoon doen wat je zelf wilt! Prima al die goedbedoelde adviezen, maar op gegeven moment schiet het door ...
Mezelf als voorbeeld: Whatever ik met deze auto zou willen doen, is totaal irrelevant want hij is van jou.
Ik heb een vraag over die mooie tassenset die achter de stoelen zit. Is dit een optie? Zit dit gemonteerd of zit het gewoon geklemd tussen de stoelen en het "achterschot"?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Oraan57
- One wheel wonder
Bericht

Die kan je als optie erbij kopen. Die kan je zo plaatsen en zit stevig vast. Je krijgt er een ipadtas+outside plek om je iphone te plaatsen, agenda en een mini pen. In de grote gedeelte kan je best veel dingen kwijt. Handdoeken, flessen(houders zitten erin). Prijs €140.
Je hebt nog een model maar daar zit alleen een tas.
Marcel Always Open schreef:De foto's nog eens bekeken maar wat een gave wagen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Die kan je als optie erbij kopen. Die kan je zo plaatsen en zit stevig vast. Je krijgt er een ipadtas+outside plek om je iphone te plaatsen, agenda en een mini pen. In de grote gedeelte kan je best veel dingen kwijt. Handdoeken, flessen(houders zitten erin). Prijs €140.
Je hebt nog een model maar daar zit alleen een tas.
I LIKE MY CAR MINI ROADSTER
Onze sponsors