Andor R56 S -> Corbeau

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Andor
Be Mini
Be Mini

06 mei 2013, 19:22

Vandaag ook een nog een nieuw modje bij Sam gedaan. Mistlampen met folie getint.

Afbeelding

Afbeelding

Met dank aan Sam's Turkse broer met een blindeer bedrijf 'Perfect blindiring' in Barendrecht! We hadden het eerst zelf geprobeerd maar de folie ik had gekocht was erg dik en donker en niet mooi.
Indien mensen nog hun ruiten willen gaan tinten dan raad ik het bedrijfje zeer zeker aan! Het plakwerk zag er keurig strak uit zonder zichtbare randjes op de ruit!
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2013, 21:15

Cool 8) 8)
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

06 mei 2013, 21:36

Gaaf gedaan!
Gr Werner
GreyCooperS
Forum Junky

06 mei 2013, 21:43

Netjes gedaan!

maar als naam "Perfect Blindering" :s :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 mei 2013, 21:45

nice mod 8)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 jun 2013, 18:42

*kuch*
Afbeelding
*kuch*
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Andor
Be Mini
Be Mini

Re: Andor R56 S Sparkling Silver -> Mistlampen units getint

02 jul 2013, 14:29

Na wat gesprekken, brieven en lang wachten wachten op antwoord zou er eindelijk serieus naar het probleem gekeken worden. Excuses waren aangeboden voor de gang van zaken betreft de mini en ook voor de andere ervaringen met de andere auto's die daar ook lopen.

(voorbeeld)
Zo had ik laatst de Z3 gebracht voor APK. De week daar voor heb ik de Z3 behandeld met het Maguires 1,2,3 pakket. De auto zag er tip top uit toen ik hem bracht.
Er was eerst wat onnodig gezeik dat de uitlaat een te hoge uitstoot had maar uiteindelijk was dit toch niet het geval :|
Op de rekening stond vervolgens dat er ook een gratis poetsbeurt had plaatsgevonden...
Vervolgens de wagen weer op opgehaald en we kregen hem zo terug:
Afbeelding
Zo slecht heeft de Z3 er nog nooit uitgezien! Die tijgerprint was er ook lastig uit te krijgen.

Goed dit even terzijde, zo kan ik nog zeker 10 voorbeelden geven van aparte ervaringen daar de laatste tijd maar ik wil ze ook niet zwart gaan maken...

Terug naar de MINI.
Gister de auto gebracht voor diagnose voor het hoge olie gebruik en de tractor geluiden. (Overigens zijn er nieuwe symptomen bij zoals vermogen verlies en op de snelweg gehad dat het blok begon te bonken als ik gas gaf om in te kunnen halen)

Ik had een goed gevoel er over dat er nu eindelijk serieus naar de wagen en z'n mankementen werd gekeken...
Vervolgens vandaag te horen gekregen dat de dealer geen probleem ziet. Er is geen ratel, blok klinkt goed, olieverbruik is normaal (nu in eens 1/2300 volgens hun), niet bekend met mini distributie problemen (vreemd aangezien een forumlid bij hun wel een fix heeft gehad :s ), geen nieuwe distributie nodig.
:evil: >:( :''O
Er is dus NIETS gebeurt en ze gaan er ook NIETS aan doen :evil:

Te bizar voor woorden wat hier gebeurt terwijl we daar nu ruim 30 jaar klant zijn en op het moment 4 auto's hebben lopen. Het is duidelijk dat ze om een of andere reden ons niet meer als klant willen hebben.

Nu zit ik nog steeds opgeschept met een MINI met een probleem die nog onder de garantie viel. SOS
Volgende stap, second opinion halen bij een andere dealer en dit juridisch oplossen? Tros Radar en bij halen? Iemand andere tips? Kan de hulp goed gebruiken!
Bij welke dealer of erkende garage zou ik dit het beste kunnen doen? Breeman?

Ik baal hier echt ontzettend van en wil de MINI het liefst nog niet kwijt.

@BMX, Ik weet het ik weet het! :oops: Schroefset staat boven op de lijst en gaat er gelijk onder zodra de auto gefixt is. Zou graag een aantal dikke mods willen doen maar helaas moet ik nog steeds wachten. :'(
Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Andor R56 S Sparkling Silver -> Gek bericht van Dealer

02 jul 2013, 14:53

Anders een brief richting Mini/BMW Nederland?? Lijkt me dat ze dan ook wel redelijk snel gaan worden met het probleem oplossen. Helemaal als de auto daar vandaan komt. En zowiezo niet bij hun laten maken.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 jul 2013, 15:17

Stap 1. Alle driftfilmpjes van youtube
stap 2. Alle andere REESJfoto's van internet
Stap 3. Je IP bannen
Stap 3. Je naam laten zuiveren.
Stap 4. Nieuw paspoort.

Stap 5. Wat Bartje zegt (Sorry bartje voor hierboven.. ;) )

Zoveelste trieste verhaal van een Stealer.. Moed zakt mij langzaam in de schonen van die garages :|
succes man!
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2013, 15:47

Hahahahaa no hard feelings Raj :()
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Andor
Be Mini
Be Mini

02 jul 2013, 22:34

Aan het eind van de middag de auto opgehaald en monteur was even meegelopen omdat ze het geluid niet konden vinden. Geluid duidelijk weten op te wekken en Monteur hoorde het inderdaad ook. Hij erkende niet gelijk het distributie probleem maar na een aantal feiten te vermelden en de informatie die ik heb ontvangen van een aantal leden begreep hij in eens waar het probleem lag. Zo melde hij ook dat het onderblok waarschijnlijk moest vervangen worden. Hij hield nog wel vol dat 10W60 olie goed was voor het blok en z'n olieverbruik. Vervolgens wees hij er op dat wij contact zouden moeten zoeken met bmw/mini Nederland. ''Dit probleem gaat om het betalen er van en Kalfsbeek doet dat niet''.

Fijn antwoord dus. Je schaft ergens een auto aan met garantie maar zodra er problemen zijn dan doen ze er alles aan om je niet te helpen...

Maar goed, in ieder geval erkend de monteur het probleem nu en hij zou een PUMA verzoek indienen.

@Batje, Dat gaat inderdaad ook gebeuren. Ik hoop dat ik m ook op een ander adres kan laten fixen zonder dat ik het allemaal moet betalen.

@Ray, In de tijd dat ik de MINI nu heb, heb ik me nog nooit echt goed kunnen uitleven er in. Tot nu aan toe alleen maar dit gezeik en ben er daardoor erg voorzichtig mee. Maar zelden dat ik hem even goed opentrek :{
Afbeelding
MattK
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 jul 2013, 23:14

Hoop echt dat ze het snel en goed op gaan lossen voor je!
Kunnen we weer verder klussen
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jul 2013, 10:00

lekker zwart op wit laten zetten dat die monteur dat zei!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

03 jul 2013, 10:03

is toch te gek dat ze zo handelen als je een aantal auto's hebt gekocht daar incl garantie :s
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”