Rick's Mini r53 jcw ! New wheels
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rotiform'd Mini r53 jcw
Ben benieuwd! Waar heb je het laten doen?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- RickyJCW
- 4 op een rij!
Bericht
Re:Mini r53 jcw gestrand...
Ik ben zaterdag gestrand met de mini...
Op de rotonde bij Joure begon de mini te trekken in m'n stuur en hevig te trillen
Ik ben gestopt. Om te kijken of m'n wiel los zat of dat de band lek was ( ook al had ik geen lampje op m'n dash gezien)..
Geen van beide was het geval.. Ik ben toen weer in gestapt en met wegrijden op de vluchtstrook hoorde ik een knak en toen ging de auto niet meer voorruit.. De kogels uit de homokineet lagen naast m'n voorwiel... Ik wist toen genoeg. De auto is met de Anwb naar de dealer gebracht. En m'n vriendin en ik zijn met een leenauto verder gereden..
Ik had 2 maanden geleden m'n aandrijf assen vervangen, omdat ze erg begonnen te trillen en rammelen door het verlaagd rijden. Ik heb er toen aandrijf assen van een nog niet te noemen bedrijfin gezet. Ik denk dat deze assen een fractie korter zijn. En dus bij een verlaagde auto op een hobbelige weg zichzelf uit de homokineet trekken....
Voor mij geen imitatie materiaal meer. De auto krijgt morgen nieuwe originele assen en ik kan hem dan weer ophalen. Hopelijk hebben we er dan langer plezier van!!

Op de rotonde bij Joure begon de mini te trekken in m'n stuur en hevig te trillen
Ik ben gestopt. Om te kijken of m'n wiel los zat of dat de band lek was ( ook al had ik geen lampje op m'n dash gezien)..
Geen van beide was het geval.. Ik ben toen weer in gestapt en met wegrijden op de vluchtstrook hoorde ik een knak en toen ging de auto niet meer voorruit.. De kogels uit de homokineet lagen naast m'n voorwiel... Ik wist toen genoeg. De auto is met de Anwb naar de dealer gebracht. En m'n vriendin en ik zijn met een leenauto verder gereden..
Ik had 2 maanden geleden m'n aandrijf assen vervangen, omdat ze erg begonnen te trillen en rammelen door het verlaagd rijden. Ik heb er toen aandrijf assen van een nog niet te noemen bedrijfin gezet. Ik denk dat deze assen een fractie korter zijn. En dus bij een verlaagde auto op een hobbelige weg zichzelf uit de homokineet trekken....
Voor mij geen imitatie materiaal meer. De auto krijgt morgen nieuwe originele assen en ik kan hem dan weer ophalen. Hopelijk hebben we er dan langer plezier van!!

Mini Cooper S JCW Rotiform Nue
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rotiform'd Mini r53 jcw gestrand... :(
Balen man...
Precies zo ging het bij mij ook: geslinger in het stuur, ff gestopt om wielen te checken en bij vaart maken voor het invoegen knapte ie helemaal.
Precies zo ging het bij mij ook: geslinger in het stuur, ff gestopt om wielen te checken en bij vaart maken voor het invoegen knapte ie helemaal.
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: Rotiform'd Mini r53 jcw gestrand... :(
Da's balen, maar waar zijn de foto's van het spuit en cleanwerk? Ben wel benieuwd, echt een überdikke bak heb je!
- RickyJCW
- 4 op een rij!
Bericht
Rick's Mini r53 jcw ...
Zeker balen, auto word vandaag gemaakt. er komt een nieuwe originele as onder.
Het feit dat er geen foto's staan is dat ik niet zo veel post op forums.
Maar ik zal een fototje bij voegen van het strak gespoten neusje.

Inmiddels met jcw grilletje erin.
Ook heb ik mn stuurtje gewisseld voor een 3 spaaks.

Nu afwachten of de mini vanmiddag klaar is.
En me dan maar weer is bekommeren over wat voor wielen ik nu moet gaan rijden.
Er is wel wat leuks in gedachte, maar ik kan niet kiezen

Het feit dat er geen foto's staan is dat ik niet zo veel post op forums.
Maar ik zal een fototje bij voegen van het strak gespoten neusje.

Inmiddels met jcw grilletje erin.
Ook heb ik mn stuurtje gewisseld voor een 3 spaaks.

Nu afwachten of de mini vanmiddag klaar is.
En me dan maar weer is bekommeren over wat voor wielen ik nu moet gaan rijden.
Er is wel wat leuks in gedachte, maar ik kan niet kiezen

- Guppie
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Rick's Mini r53 jcw gestrand... :(
Hoop dat ie vanmiddag weer klaar is gozer
kunnen we keertje weer samen chillen/wassen enzo

*Never Back Down*
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rick's Mini r53 jcw gestrand... :(
Bummer dude. Vind drie Spaaks zeker niet lelijk, maar persoonlijk vind ik het 2-spaak sportstuur (die met die duimgripuitsparingdingen) in een 1st gen horen, stuurt ook superlekker. Maar neemt niet weg dat een driespaaks ook mooi staat.
Die Corrado's zijn ook wel cool zo 2-delig.
Die Corrado's zijn ook wel cool zo 2-delig.
MINI Dubman '07 PureSilver

- RickyJCW
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Rick's Mini r53 jcw ! New wheels
Goedemiddag!!
Maar weer is op het forum neuzen
Tot zover weinig meer met de mini gedaan. Ik ben namelijk bezig met een ander prjocet en mini staat echt op laag vuurtje.
Wel heb ik andere wieltjes voor het najaar/winter gehaald.
Maten:
7,5x17 et 42 met 195 40 17
8,5x17 et 35 met 195 45 17
Maar ff wat pics:

Mini blijft overigens gewoon te koop staan. Hij staat alleen hier op het forum te koop. En hoeft zeker niet weg. Berichtjes voor losse onderdelen reageer ik daarom ook niet op.

Maar weer is op het forum neuzen

Tot zover weinig meer met de mini gedaan. Ik ben namelijk bezig met een ander prjocet en mini staat echt op laag vuurtje.
Wel heb ik andere wieltjes voor het najaar/winter gehaald.
Maten:
7,5x17 et 42 met 195 40 17
8,5x17 et 35 met 195 45 17
Maar ff wat pics:

Mini blijft overigens gewoon te koop staan. Hij staat alleen hier op het forum te koop. En hoeft zeker niet weg. Berichtjes voor losse onderdelen reageer ik daarom ook niet op.

- Guppie
- Mod virus alert!
- Brightness
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
Onze sponsors