Dank je wel man, daarom heb ik de strepen er ook af gehaald anders werd het te druk en het chrome is weg (alleen in het interieur nog wat details) Ik stop nu ook vind het mooi zo wil het niet over de top hebben nu mooi houden.
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Duurt ff, maar dan heb je ook wat!!
Geweldig model Scoop, vind em echt super! Zou ik ook graag eens bij mij erop schroeven....
Persoonlijk had ik em niet in het Carbon genomen, maar gewoon standaard in primer en dan in de kleur vd auto laten spuiten. Helemaal omdat je ook al black line koplampen hebt met ringen.
Eigenlijk prima zo Casper, dan hebben we niet hetzelfde (als ik ooit het kan opbrengen om zoveel te spenderen aan een scoop..., hahaha)
op deze foto vind ik het toch echt een stuk mooier lijken 8-) vind het nog steeds niet mooier als de oem maar stoort zeker niet en is wel een stuk ruiger!