volledig zwarte tenzo type m zijn volgens mij niet leverbaar in 18" 4x100 in volledig zwart.
Ik vind die xxr erg gaaf en zeker als ik bij Brightly kijk maar je kunt daar echt niet laag mee rijden zonder te schuren en dat vind ik wel een nadeel.En die heeft echt geen pruts schroefsetje eronder maar ook alles aangepast met camberplaten enz.
Lars R53 in de verkoop!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Lars R53 Tenzo R Cuzco of Type-M ???
Lars jongen je hebt gelijk 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ik rij zelf met 215-40-17 banden. De kans is groot dat het schuren weg is als je voor 205-40-17 banden kiest.
By the way, @Lars: de set XXR's die nu onder mijn MINI liggen gaan mogelijk de verkoop in, dus mocht je interesse hebben dan stuur maar een PM.
Als je voor XXR's gaat moet je inderdaad het een en ander aanpassen om ze goed passend te krijgen: schroefset, camperplaten voor, camber links achter en uitrollen van de wielkasten. Na deze aanpassingen schuurt het bij nog iets, maar minimaal. Je merkt dit soms bij flinke hobbels in de snelweg en bij snelle, scherpe bochten. Mij stoort het niet. Bij normaal rijgedrag loopt alles vrij.speedy schreef: Ik vind die xxr erg gaaf en zeker als ik bij Brightly kijk maar je kunt daar echt niet laag mee rijden zonder te schuren en dat vind ik wel een nadeel.En die heeft echt geen pruts schroefsetje eronder maar ook alles aangepast met camberplaten enz.
Ik rij zelf met 215-40-17 banden. De kans is groot dat het schuren weg is als je voor 205-40-17 banden kiest.
By the way, @Lars: de set XXR's die nu onder mijn MINI liggen gaan mogelijk de verkoop in, dus mocht je interesse hebben dan stuur maar een PM.
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Thnx allemaal! Ik ga kijken voor die xxr en anders de type-m misschien bestel ik vandaag nog wel!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
XXR ben je niet klaar met alleen een schroefset
maar dat heb je hierboven al gelezen
dus denk er goed over na!
ik ben dat ook al aan het doen voor me asa's!
just saying!
maar dat heb je hierboven al gelezen
dus denk er goed over na!
ik ben dat ook al aan het doen voor me asa's!
just saying!
- speedy
- NMC Legend
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Denk dat die bronze kleur ook super dik staatspeedy schreef:welke kleur tenzo m dan ?
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Had het al gezien sukkels bij de garage daar. Zoek zelf wel naar de Tenzo'sJJJJ schreef:Zo te zien zijn deze BMW ONLY, steek 5x120

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah je bent er zelf ook al achterJJJJ schreef:Zo te zien zijn deze BMW ONLY, steek 5x120

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou voor de zwarte Tenzo R Cuzco gaan...
Lijkt me super staan!

Lijkt me super staan!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Zo maar eens beginnen met het monteren van de Aero grill , en vnv weer verder met de zoektocht naar velgen 

- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Lars R53 Aero grill er straks in!
Bovenste zit erin [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]!

Even eten en aan de onderste beginnen

Even eten en aan de onderste beginnen
Onze sponsors