Broekies' Mini Cooper S: Aero gril done
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Broekies' Mini Cooper S
Ik heb nog kappen met een engelse vlag liggen, maar daar zijn de klipjes wel van kapot
Witte spiegelkappen zoeken kan een behoorlijke pain in the ass zijn weet ik uit ervaring. Op een gegeven moment had ik ze ergens gevonden, maar deze bleken niet de goede kleur wit te zijn... Uiteindelijk maar gewoon bij de stealer besteld, want ik was het echt zat....

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice, kan het dan zijn dat ik je van de week zag rijden op de Singel kruising Oldenzaalsetraat?
Ik had niet aan jou gedacht, maar nu je een wit dak hebt zou het kunnen...
Ik heb net de witte spiegels gewisseld voor blauwe
Ik had niet aan jou gedacht, maar nu je een wit dak hebt zou het kunnen...

Ik heb net de witte spiegels gewisseld voor blauwe

- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
sinds vrijdag heeft de mini een wit dak dus daarna zou kunnen maar daarvoor nog niet 

- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Afgelopen vrijdag was het dan zover en hebben we het dak van de Mini laten wrappen bij Wrapmyride in Drunen.
Het verwijderen van de spoiler viel nog even tegen maar na een telefoontje naar Spenki was het snel opgelost
Daarna kon er snel worden begonnen met het wrappen

Na ca 3 uur zat de klus erop en waren het dak, de spoiler en de haaienvin antenne keurig gewrapped en had de motorkap 2 witte strepen.
Al met al een leuke dag gehad bij een professionele en vriendelijke club. Mocht er iemand over nadenken om iets aan zijn Mini te willen laten wrappen, kan ik deze firma absoluut aanraden !!

nog eentje om het af te leren

Het verwijderen van de spoiler viel nog even tegen maar na een telefoontje naar Spenki was het snel opgelost

Daarna kon er snel worden begonnen met het wrappen

Na ca 3 uur zat de klus erop en waren het dak, de spoiler en de haaienvin antenne keurig gewrapped en had de motorkap 2 witte strepen.
Al met al een leuke dag gehad bij een professionele en vriendelijke club. Mocht er iemand over nadenken om iets aan zijn Mini te willen laten wrappen, kan ik deze firma absoluut aanraden !!

nog eentje om het af te leren

Laatst gewijzigd door Broekies op 16 feb 2014, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Broekies
- Mod virus alert!
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Vanavond even de mini gestart omdat hij even van de oprit af moest.
Direct na het starten een vreemd licht tikkend geluid. Motorkap geopend en ik had het gevoel dat het linksvoor was (als je voor de mini staat, rechtsvoor dus). Aangezien het donker was kon ik helaas bar weinig zien.
Auto uitgezet minuutje gewacht, weer gestart en hij loopt weer als een zonnnetje, geen bijgeluiden.
Iemand enig idee wat het kan zijn ?
Direct na het starten een vreemd licht tikkend geluid. Motorkap geopend en ik had het gevoel dat het linksvoor was (als je voor de mini staat, rechtsvoor dus). Aangezien het donker was kon ik helaas bar weinig zien.
Auto uitgezet minuutje gewacht, weer gestart en hij loopt weer als een zonnnetje, geen bijgeluiden.
Iemand enig idee wat het kan zijn ?
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Klinkt als precies hetzelfde als ik heb sinds dit weekend. In een ander topic is vermeld dat het wellicht de klepstoters of hydraulische kettingspanner kan zijn...
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Is dit schadelijk of kun je er gewoon mee rijden ?
Heb je misschien een link naar dit topic ?Remonvdh schreef:Klinkt als precies hetzelfde als ik heb sinds dit weekend. In een ander topic is vermeld dat het wellicht de klepstoters of hydraulische kettingspanner kan zijn...
Is dit schadelijk of kun je er gewoon mee rijden ?
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
zojuist bericht gekregen dat m'n nieuwe aero gril volgende week zondag deze kant op komt.
Nu nog een hele week wachten tot volgende week weekend
Even checken; voor de boven gril hoef ik toch alleen de moertjes aan de achterkant los te maken en kan zo de gril vervangen ?!

Nu nog een hele week wachten tot volgende week weekend

Even checken; voor de boven gril hoef ik toch alleen de moertjes aan de achterkant los te maken en kan zo de gril vervangen ?!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bovenkant gaat niet zomaar los!
Als het niet lukt hoor ik het wel!
Je moet in ieder geval de gril onder spanning zetten
En dan boutje 10 losdraaien!
Als het niet lukt hoor ik het wel!
Je moet in ieder geval de gril onder spanning zetten
En dan boutje 10 losdraaien!
- Broekies
- Mod virus alert!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
komt goed!
is er nog wat uitgekomen met je tik in het voorfront?
is er nog wat uitgekomen met je tik in het voorfront?
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Typisch tandarts syndroom gevalletje; bij bezoek aan de tandarts geen kiespijn meer.
Binnenkort krijgt ie een beurtje. Komt dus goed

Binnenkort krijgt ie een beurtje. Komt dus goed

Onze sponsors