Ward - Hyper Blue R53 JCW
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Loki
- One wheel wonder
Bericht
Re: Ward - Hyper Blue R53 JCW
Wat een verschil kunnen die stripes en spiegelkappen maken. Erg mooi Ward. En die zwarte strepen storen helemaal niet, maakt de witte lijn misschien zelfs strakker.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
staat erg mooi 8-)
idd die zwarte striping ernaast is eigenlijk best mooi
heb jij zoveel condens in de lampen of lijkt dat zo?
idd die zwarte striping ernaast is eigenlijk best mooi

heb jij zoveel condens in de lampen of lijkt dat zo?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dacht trouwens dat je helemaal fan was van vestiging epse maar dit is toch echt Apeldoorn :-D
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat is inderdaad condens. Heb ik ook last van in mijn facelift Xenons en ben nog druk op zoek naar een oplossing...speedy schreef: heb jij zoveel condens in de lampen of lijkt dat zo?
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha fan is een groot woord, maar ik ben (tot nu toe) niet ontevreden over de vestiging in epse. Dit is inderdaad in Apeldoorn, omdat ze daar ook echt MINI's hebben, maar achteraf bleek dit niet zo veel uit te maken. Op de foto zit inderdaad wat condens in de lamp, maar normaal heb ik hier geen last van. Zal misschien komen omdat ie net vanuit de werkplaats naar buiten is gereden?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
komt inderdaad door warmte/kou verschil en ik heb het ook wel is.
Oplossing bij mij die werkt is zelfde als in de VW scene met de afdek kappen aan de achterzijde eraf of half op te rijden dan heb je nooit meer last
Oplossing bij mij die werkt is zelfde als in de VW scene met de afdek kappen aan de achterzijde eraf of half op te rijden dan heb je nooit meer last

- speedy
- NMC Legend
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
^ x2.. Zit helaas ook op mijn xenons en ook altijd tot halverwege..

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ward - Hyper Blue R53 JCW
prijs op onderdelen is meestal 10/15 % goedkoper als Epse als je er naar vraagt uiteraard.Ward schreef:Haha fan is een groot woord, maar ik ben (tot nu toe) niet ontevreden over de vestiging in epse. Dit is inderdaad in Apeldoorn, omdat ze daar ook echt MINI's hebben, maar achteraf bleek dit niet zo veel uit te maken. Op de foto zit inderdaad wat condens in de lamp, maar normaal heb ik hier geen last van. Zal misschien komen omdat ie net vanuit de werkplaats naar buiten is gereden?
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Ward: mooie wagen heb je trouwens. Ik vind dat zwarte lijntje helemaal niet storend. Verder nog modplannen?
Bedankt voor de tipspeedy schreef:komt inderdaad door warmte/kou verschil en ik heb het ook wel is.

Ward: mooie wagen heb je trouwens. Ik vind dat zwarte lijntje helemaal niet storend. Verder nog modplannen?
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Plannen genoeg, alleen deze kosten ook geld, dus voorlopig blijft ie nog maar even zo denk ik. Op de ideeën lijst staat onder andere een aerokit, andere velgen, gele remklauwen en zwarte hemelbekleding. Maar zoals ik al zij; eerst maar eens lekker van de MINI genieten, het modden heeft geen haast