En dat is dan met schroefset? Of veren?ajede schreef:Bernddl schreef:
HAHA! klach er ook maar mee![]()
Comfort zoveel beter met n schroefset?
Ik rij met 4cm lager momenteel nog stukken comfortabeler dan ik
deed met de originele veren er nog onder!

En dat is dan met schroefset? Of veren?ajede schreef:Bernddl schreef:
HAHA! klach er ook maar mee![]()
Comfort zoveel beter met n schroefset?
Ik rij met 4cm lager momenteel nog stukken comfortabeler dan ik
deed met de originele veren er nog onder!
Thx Ivo! Idd, de AlwaysOpenTimer zit al serieus te draaienIvo schreef:Zo, dat is een dikke auto! Lekker hoor, nu de lente eraan komt een gave Roadster voor de deur.
Eindelijk is die dikke koets hier ook te bewonderen! JihaauwBernddl schreef:![]()
MiniJefkeuh schreef:Eindelijk is die dikke koets hier ook te bewonderen! JihaauwBernddl schreef:![]()
![]()
Al is ie in 't echt nog net dat tikkeltje dikker!![]()
En laat ze maar allemaal denken wat ze willen over onze weekendjobkes, we werken genoeg om ons zo'n MINI te veroorloven!!![]()
Enjoy Makkeerrr!
Ow minuutje makkerrr, jij hebt die al in 't echt gezien ?MiniJefkeuh schreef: Eindelijk is die dikke koets hier ook te bewonderen! Jihaauw![]()
Jupjup! De Jeffrey heeft er al ingezete :dFitchie schreef:Ow minuutje makkerrr, jij hebt die al in 't echt gezien ?MiniJefkeuh schreef: Eindelijk is die dikke koets hier ook te bewonderen! Jihaauw![]()
Bernddl schreef:MiniJefkeuh schreef:Eindelijk is die dikke koets hier ook te bewonderen! JihaauwBernddl schreef:![]()
![]()
Al is ie in 't echt nog net dat tikkeltje dikker!![]()
En laat ze maar allemaal denken wat ze willen over onze weekendjobkes, we werken genoeg om ons zo'n MINI te veroorloven!!![]()
Enjoy Makkeerrr!
Thx makkerrrr! :d
Jup jup! En wat brult en ploft die uitlaat lekker!Fitchie schreef:Ow minuutje makkerrr, jij hebt die al in 't echt gezien ?MiniJefkeuh schreef: Eindelijk is die dikke koets hier ook te bewonderen! Jihaauw![]()
Bernddl schreef:
En dat is dan met schroefset? Of veren?Wat heb j precies liggen?
Awel! Da viel mij al op. Kdacht da jullie m gewoon mooi vondenMr.Bond schreef:Deze middag gezien in Bree bij VBC
Stond achter de volvo van een kameraad geparkeerd.
Was nog serieus aan het kijken, want kwam mij al bekend voor hahaha
HAHA! Geweldig! Merci makker! Kmoet s meer int maasland komen rijden precies :d dan zie k nog s ne dikke bond (en niet in de showroom) :dMr.Bond schreef:Hij was ook gewoon mooi!
Echt knappe wagen, mooi geluidje ook trouwens.
Was aan het denken, "sffs denkt em nog dat we zijne MINI willen pikken" hahaha
Onze sponsors