Mike '05 MCS Cabrio
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: Mike en Carlijn: '05 MCS Cabrio - p4. schroefset + wiele
Trillen is standaard bij een verlaagde Mini, moet je aan wennen 

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Wordt wel minder naarmate je wat langer rijdt. Aandrijfassen moeten opnieuw "inslijten" onder de nieuwe hoek waarin ze staan. Wil je het helemaal weg hebben dan moet je twee nieuwe aandrijfassen monteren.
- Timini
- Be Mini
Bericht
Op een R53 komt het vaak voor, had het zelf ook. Ligt aan de aandrijfassen. Als je deze vervangt ben je er vrijwel van af. Mits de assen goed zijn natuurlijk
Bij mij komt er na de winter een OEM as in aan de bijrijderskant.. Kost wat maar heb je ook wat.
Bij een R56 is het volgens mij niet standaard dat ie trilt na een verlaging. Ik weet dat Aart nergens last van heefd. Ik dacht dan Daiel ook nergens last van hat met z'n PW.Remonvdh schreef:Trillen is standaard bij een verlaagde Mini, moet je aan wennen
Op een R53 komt het vaak voor, had het zelf ook. Ligt aan de aandrijfassen. Als je deze vervangt ben je er vrijwel van af. Mits de assen goed zijn natuurlijk

- Mike--
- 4 op een rij!
Bericht
Dank allen. Als ik het goed begrijp niets om me zorgen over te maken dus? Voelt gewoon vervelend en alsof ik iets 'sloop'. Net alsof de boel aanloopt en ergens door afgeremd wordt. Beetje als fietsen met een slag in je wiel.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik had ook wel trillen hoor 
word wel steeds minder.

word wel steeds minder.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
beetje schudden met optrekken vanuit de 1e en begin 2e
- Mike--
- 4 op een rij!
Bericht
Verdomme! Verhaal komt later wel, maar iemand een adresje die dit kan fixen..?

Ben er in ieder geval goed kapot van (leuke woordspeling) maar is dus de bedoeling dat ze weer als nieuw worden, zonder randjes en exacte kleur..

Ben er in ieder geval goed kapot van (leuke woordspeling) maar is dus de bedoeling dat ze weer als nieuw worden, zonder randjes en exacte kleur..

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mike jongen WTF je was er zo blij mee
weet wel een goed adresje voor je maar is niet in de buurt van je suc6 kerel

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gebeurt altijd met nieuwe velgen
ga nu maar gewoon slapen, morgen is er weer een nieuwe dag!

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn er 2. Kijk de remmen maar.Lars Temmink schreef:Weuuuwwww what happened! Dit is wel heel bruut.. Ben benieuwd naar de oorzaak!
Is 1 nieuw xxr wiel niet gewoon goedkoper? Of zijn het er meer?
- Mike--
- 4 op een rij!
Bericht
Meisje kon kiezen, head on of uitwijken. De gemaakte keuze is duidelijk. 2 wielen aan gort en twijfel nu dus om ze te laten fixen (maar dan moeten ze ook identiek aan nieuw zijn) of gewoon 2 nieuwe.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
flut* man... Die lui in Uden of Veghel weet ff de naam niet schijnen veel te kunnen
Onze sponsors