en dat voor een beregende iphone 5s hahaBrana.b schreef:Wat een plaatje!

haha ja, staan nu elke keer met ze 3e bij elkaar, geen idee wie het zijn maar vast toffe mensen want ze rijden een MiniShag schreef:Haha, herkenbaar dat bij elkaar parkeren van Mini's

even een update trouwens,
de remmen als eeerste; het is de Audi Ceramic style geworden, dit omdat ik het er erg mooi uit vind zien en het gewoon heel dik vind staan kwa kleur en kwa style

ik kon natuurlijk niet een Audi sticker op mn Mini plakken, met Raj gesproken en een sticker laten ontwerpen door hem, uiteindelijk dus 'Mini Ceramic' uitgekomen, dat gaf het volgende resultaat;

verf is nog niet helemaal strak op de foto's maar dit is speciale verf, van Hammerite, dit smeer je er dik op en trek zichzelf dan strak, op de foto's had ik er net de 2de laag opgedaan en is het dus nog wat slordig, is nu wel helemaal strak maar de Bullitspokes zitten er alweer onder dus zo een geweldige foto kan je dan niet maken van de klauw

voor de mensen die gelijk gaan zeggen 'je hebt GEEN ceramische remmen dit dat etc' <--- klopt. heb ik niet, maar vind dit mooi simpelweg gewoon mooi staan

en de gene die oplet zag net staan als eerste, dus nu als 2de, een inlaat update, heb van RabbitGT een Samsco inlaatslang/buis kunnen overnemen

de planning is ook wat aangepast inmiddels, ik wou eerst gaan sparen voor een motorrevisie met alle pakkingen etc. maar vind het eigenlijk gekkenwerk, ga alleen de pakkingen doen die echt nodig zijn, carterpanpakking, ODP sensorpakking en de distributieset, dus geleider,spanner,ketting en nog een tandwiel zit er bij geloof ik, alleen even kijken hoe ik dit ga doen, wil nu wel gelijk de inlaat hoorns laten coaten en het inlaatspruitstuk, in het matzwart, dit omdat het iets koeler dan blijft en vooral omdat ik het er gaaf uit vind zien haha