Happy, happy, happy, zit super!

Recaro's staan inderdaad hoger dan de lounge stoelen op de laagste stand. Ik kan mij voorstellen dat het een probleem kan worden als je bovenlijf eerder als groot te omschrijven valt...JeffreyRS schreef:Erg mooi de recaro's! Klacht die je zo nu en dan voorbij ziet komen is dat ze te hoog staan op de standaard rails. Staan ze hoger dan de lounge stoelen op de laagste stand?
Wat betreft die sportknop. Ik zie echt het nut niet in van dat ding. Gasresponse is veelste stotterig/onrustig. Ter vergelijking, ik had hiervoor een megane 3 rs en daar kon je de gasresponse onder andere op sport en extreem zetten. Deze extreme stand is te vergelijken met de sport stand op de mini. Leuk voor snelste rondetijden op een circuit, maar verder onbruikbaar. De besturing is ook wat zwaarder in sportstand, maar dat voelt dan op de één of andere manier ook weer onnatuurlijk aan. Het is het allemaal net niet. Dus als je je tuning op de sportstand zet, moet je deze (naar mijn mening) nadelen voor lief nemen lijkt mij.
Gaat in een moeite door bij het opstarten sleutel erin, starten, handrem eraf, sportknop aan en gaanspeedy schreef:Ik vind de sportstand ook fijn en rijd alleen maar met die knop aan.
Zonder sportstand vind ik de response te traag.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk