MCS wordt MOneC
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zojuist opgehaald
Viel mij eerlijk gezegd nog niet eens tegen gebrek aan vermogen wel ff rekening houden met invoegen maar dat moet ik met mijn dagelijkse golf V met 1.6 fsi ook.
Als goed is zaterdag 17"bullit eronder, verlaging bestellen drivinglights er weer op, alu pedalen er weer in. En nog luchtfilter en tunen dan is 'tie weer klaar of dan nog...........

Viel mij eerlijk gezegd nog niet eens tegen gebrek aan vermogen wel ff rekening houden met invoegen maar dat moet ik met mijn dagelijkse golf V met 1.6 fsi ook.
Als goed is zaterdag 17"bullit eronder, verlaging bestellen drivinglights er weer op, alu pedalen er weer in. En nog luchtfilter en tunen dan is 'tie weer klaar of dan nog...........
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd Hans met je nieuwe MINI Cabrio ben benieuwd hoe er uit komt te zien met de velgjes en anders opties.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wow ziet er gaaf uit Hans, heel veel plezier ermee en hoop dat de weersgoden met je gezind zijn!!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wat een mooie wagen man....
mooie mini mooie kleur lekker open rijden als het droog weer is
veel plezier
mooie mini mooie kleur lekker open rijden als het droog weer is
veel plezier
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Update:
Lijstje:
driving lights - .gereed
17" -> gereed
alu pedalen - > gereed
open luchtfileter -> gereed
3 cm zakken -> gereed
union jack bi. spiegel -> gereed
mcs skirts -> gereed
viper striping -> volgt
en dan istie klaar

Lijstje:
driving lights - .gereed
17" -> gereed
alu pedalen - > gereed
open luchtfileter -> gereed
3 cm zakken -> gereed
union jack bi. spiegel -> gereed
mcs skirts -> gereed
viper striping -> volgt
en dan istie klaar

Laatst gewijzigd door Hans J op 02 aug 2007, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie ook Driving Lights t.o.v. de onderste foto 
(en geen Union Jack spiegels op de foto?)
Vipers zal hem mooi staan, maar bonnet stripes i.c.m. de driving lights zal ook mooi zijn.
Ga je hem nog wat andere software geven zodat het vermogen op het niveau van een Cooper komt?

(en geen Union Jack spiegels op de foto?)
Vipers zal hem mooi staan, maar bonnet stripes i.c.m. de driving lights zal ook mooi zijn.
Ga je hem nog wat andere software geven zodat het vermogen op het niveau van een Cooper komt?
Onze sponsors