Het wachten wordt dus eindelijk beloond!!!
En de witte knipperlichten zijn toch ook veel beter he, nu nog even silvatec lampjes erin.
Maaij heeft een hele consumenten test gedaan en weet waarschijnlijk wel het beste adres. Ik heb voor opzij de lampjes toen gelijk mee genomen voor iets van 3,- per stuk.MM schreef:@Ries: is dat 't zelfde als de philips silvervision? Waar kan je zoiets kopen (in NL dus)? Zou dat voor de zijkant denk ik ook wel willen, als je d'r een beetje bij kan.... Ik zat naar de foto te kijken thuis, en had echt zoiets van "heej, ik had toch witte knippers besteld?!", maar na het bekijken van nog wat foto's van anderen lijkt 't toch wel te kloppen zo.
Dat wordt vanacht heel de nacht wakker liggenMM schreef:Yess! Morgen mag ik 'm ophalen! Hopen dat ik goed slaap vannacht!![]()
![]()
![]()
@Maaij: wel heel veel mooier hoor met die silvatec (ik zag ook silvertec, zou dat 't zelfde zijn?) lampjes d'r in. Dat wordt dus 1 van m'n eerste mods!
![]()
heb ook nog geen foto's, teveel genoten van het rijden vandaag en ondertussen is ie alweer vuil door de regenMM schreef:Jij denk ik... ik mag pas om vier uur, dan nog even lekker rijden, hapje eten, en dan es een keer naar de foto's kijken.smetje schreef:morgen haal ik de mijne ook op, wie zal er de eerste foto's posten
Onze sponsors