R56 Cooper S LaserBlue (laatste foto!, pag.10)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@allen: THNX!
@coendek, zwarte grill omlijsting zal hem zeker erg goed staan en voor de kosten hoef je het inderdaad niet te laten
@coendek, zwarte grill omlijsting zal hem zeker erg goed staan en voor de kosten hoef je het inderdaad niet te laten

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gisteren de carbon luchtinlaat binnengekregen, maar deze heeft helaas een klein productiefoutje
.
Ik heb de verkoper gemaild en ik kan hem terugsturen, hij bestelt een nieuwe bij BMW die mij zal worden toegestuurd als ik de oude heb geretourneerd. Ik ben benieuwd, zeker gezien de prijs die ik voor deze luchtinlaat heb betaald. Maar goed, deze verkoper heeft alleen maar positieve feedback op eBay, dus ik ga er maar vanuit dat dit goed wordt opgelost.
Ik had trouwens niet verwacht dat ik hem terug kon sturen, zodoende had ik hem alvast maar gemonteerd.... dus halen we hem vanavond er maar weer af
!

Ik heb de verkoper gemaild en ik kan hem terugsturen, hij bestelt een nieuwe bij BMW die mij zal worden toegestuurd als ik de oude heb geretourneerd. Ik ben benieuwd, zeker gezien de prijs die ik voor deze luchtinlaat heb betaald. Maar goed, deze verkoper heeft alleen maar positieve feedback op eBay, dus ik ga er maar vanuit dat dit goed wordt opgelost.
Ik had trouwens niet verwacht dat ik hem terug kon sturen, zodoende had ik hem alvast maar gemonteerd.... dus halen we hem vanavond er maar weer af

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hier een foto met de productiefout. Het is weliswaar klein, maar ik weet dat'ie er zit dus kijk je er telkens toch weer naar. Daarom stuur ik ook maar terug.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Blont-007: staat inderdaad heel dik, zeker in de zon! Daarom vind ik het ook wel balen dat ik hem terug moet sturen, maar dan heb ik straks in ieder geval een goed exemplaar en da's nog mooier
!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eindelijk maar eens besloten dat m'n MINI omlaag moet
!

Ik heb de H&R veren van Cooperdriver overgenomen en 26 augustus worden ze door Beek gemonteerd. Ik ben zeer benieuwd hoe het op mijn MINI eruit zal zien (uiteraard erg mooi
) en hoe het zal rijden. Als ze erop zitten zal ik wat pica's plaatsen.

Ik heb de H&R veren van Cooperdriver overgenomen en 26 augustus worden ze door Beek gemonteerd. Ik ben zeer benieuwd hoe het op mijn MINI eruit zal zien (uiteraard erg mooi

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gisteren m'n nieuwe JCW luchtinlaat ontvangen, en dit keer zonder productiefout
!!! Al met al is het omruilen redelijk snel gegaan en ik heb zelfs de portokosten voor het retour sturen vergoed gekregen. Een hele goede service van deze eBay verkoper!
Vanavond de inlaat even gemonteerd en een paar foto's gemaakt.

Op naar de volgende mod, verlagen dinsdag as.
!

Vanavond de inlaat even gemonteerd en een paar foto's gemaakt.

Op naar de volgende mod, verlagen dinsdag as.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er strak uit zeg, goeie combi dat blauw en zwart.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors