Ik vind het ook wel mooi dat hij vooraan lager hangt dan achter, maar dan mag er wel geen wheelgap zijn achter ...Oscar schreef:hmmm als de pro tuners dat gaan vinden.....
Mini van Edith (nieuwe Mini pagina 8)
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Echt een dikke bak! ik ben nog niet zo heel erg lang actief op dit forum en ik heb jou project ook niet gevolgt maar zo te zien ben je heel erg netjes bezig!!!!
Echt ziet er super strak uit die aero! Mooie piaca's ook!!!
Echt ziet er super strak uit die aero! Mooie piaca's ook!!!
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
bedankt voor de tip van het inflitsen

Had ik hier gedaan maar de lens dekt een gedeelte af van de flits en is ook niet sterk genoeg. Maar goed de volgende keer de losse flitser mee en kijken of het beter lukt
@ Fred, ik zal 'm nog eens opmeten maar volgens mij is die gap nu voor en achter bijna gelijk. Dat vindt ik juist het jammere van achter ook verlagen. Achter praktisch geen gap (prachtig!) en voor nog wel. Overigens staat de Mini op een paar foto's ook voor naast de weg. Maar goed, zoals gezegd, we gaan er nog eens heel hard over nadenken.

Had ik hier gedaan maar de lens dekt een gedeelte af van de flits en is ook niet sterk genoeg. Maar goed de volgende keer de losse flitser mee en kijken of het beter lukt

@ Fred, ik zal 'm nog eens opmeten maar volgens mij is die gap nu voor en achter bijna gelijk. Dat vindt ik juist het jammere van achter ook verlagen. Achter praktisch geen gap (prachtig!) en voor nog wel. Overigens staat de Mini op een paar foto's ook voor naast de weg. Maar goed, zoals gezegd, we gaan er nog eens heel hard over nadenken.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Nog niet. Komt bij de volgende shoot. Overigens valt die vanuit een hele hoop posities helemaal niet op, dus moeilijk vanaf een foto te beoordelen.Heb je nog (een) totaal foto('s)? We zijn hier nog een beetje aan het twijfelen tussen een S-spoiler of een Aero-spoiler op onze IB?
Onze sponsors