Xefke's Cooper S
- dyna18
- Enthousiast
Bericht
Mini is inderdaad erg gevoelig voor steenslag op de ruit. Ik heb mij laten vertellen dat dit komt omdat de ruit van de Mini meer rechtop staat dan bij andere auto's. En dat stenen bij andere dus makkelijker zonder schade afketsen, terwijl het bij de Mini al snel raak is.
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
laat da nie tinten bij die mannen, kost handen vol geld daar
probeer het zelf even met folie van auto 5, heb ik bij mijn vorige ook zelf gedaan en had ver geen enele blaas of kras.
het moeilijkste is de achterruit omdat die lans twee kanten gebogen staat

probeer het zelf even met folie van auto 5, heb ik bij mijn vorige ook zelf gedaan en had ver geen enele blaas of kras.

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
volkomen met eens...
heb nu dikke 5000km/ters op de teller staan, en heb al 3 sterretjes in mijn vooruit..
Xefke@ denk dat het mooi is bij uwe cooper, donkere ramen..
dyna18 schreef:Mini is inderdaad erg gevoelig voor steenslag op de ruit. Ik heb mij laten vertellen dat dit komt omdat de ruit van de Mini meer rechtop staat dan bij andere auto's. En dat stenen bij andere dus makkelijker zonder schade afketsen, terwijl het bij de Mini al snel raak is.
volkomen met eens...
heb nu dikke 5000km/ters op de teller staan, en heb al 3 sterretjes in mijn vooruit..

Xefke@ denk dat het mooi is bij uwe cooper, donkere ramen..

- Xefke
- Be Mini
Bericht
Ondertussen staat de nieuwe voorruit erin, alles mooi en steenslagvrij
Kostprijs van dit alles=> 0,00 euro
DAT zou het BMW tarief moeten zijn
250 euro voor de 3 achterste ruiten... toch niet zo duur lijkt me?smetje schreef:laat da nie tinten bij die mannen, kost handen vol geld daar![]()
Ondertussen staat de nieuwe voorruit erin, alles mooi en steenslagvrij

Kostprijs van dit alles=> 0,00 euro

- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
als ik mijn ruiten kan doen voor mss 40 euro dan weet ik het wel
ja is te zien wat gij nie veel geld vind héXefke schreef:250 euro voor de 3 achterste ruiten... toch niet zo duur lijkt me?smetje schreef:laat da nie tinten bij die mannen, kost handen vol geld daar![]()
Ondertussen staat de nieuwe voorruit erin, alles mooi en steenslagvrij![]()
Kostprijs van dit alles=> 0,00 euroDAT zou het BMW tarief moeten zijn

- Xefke
- Be Mini
Bericht
Maar de ruitjes zal voor later zijn, eerst volgende dat moet gebeuren zijn andere veren steken.
ergens voor eind maart / april
Mjah... das wel waar...smetje schreef:ja is te zien wat gij nie veel geld vind héXefke schreef:250 euro voor de 3 achterste ruiten... toch niet zo duur lijkt me?smetje schreef:laat da nie tinten bij die mannen, kost handen vol geld daar![]()
Ondertussen staat de nieuwe voorruit erin, alles mooi en steenslagvrij![]()
Kostprijs van dit alles=> 0,00 euroDAT zou het BMW tarief moeten zijn
als ik mijn ruiten kan doen voor mss 40 euro dan weet ik het wel
Maar de ruitjes zal voor later zijn, eerst volgende dat moet gebeuren zijn andere veren steken.

Onze sponsors