Niels aka Kid Phonk's Mini Cooper S - PROBLEMS!! HELP!! :)
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht

...als ik dit zo zie twijfel ik toch over het zwart spuiten van mijn roosters. Het 'gaas' gaat sowieso mat-zwart maar de randen...ik twijfel. Dan toch eerst maar die carbon scoop. Iemand hier trouwens die zijn zwarte wielkast randen mat-zwart heeft laten spuiten? Vind die randen mooi afsteken in het zwart bij deze lakkleur maar na een paar dagen zon, regen en pekel worden ze zo dof.

...als ik dit zo zie twijfel ik toch over het zwart spuiten van mijn roosters. Het 'gaas' gaat sowieso mat-zwart maar de randen...ik twijfel. Dan toch eerst maar die carbon scoop. Iemand hier trouwens die zijn zwarte wielkast randen mat-zwart heeft laten spuiten? Vind die randen mooi afsteken in het zwart bij deze lakkleur maar na een paar dagen zon, regen en pekel worden ze zo dof.
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Pas maar op Coentje
: in een uur tijd twee keer de schroefset achter gedemonteerd (best fijn zo'n elektrische slagmoersleutel, hebben!)! haha. Klapperen achter is gelukkig weg, schroefset wat zachter gezet (werkt inderdaad hetzelfde als met de rode en gele Koni's) en de schotel bovenin goed vast gezet.
Vanavond (vannacht
) de uitlaat monteren en zwart goud plaatsen
:

Vanavond (vannacht

Onze sponsors