Daar bedoelen ze zekers iets meeAuto uitgelezen, zit vol met foute dan niet originele spullen 30 min. storingen nakijken.
De MINI avonturen van iDarkDesign
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
(aluminium/tape)
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Haha, ik heb het nagevraagt en ze bedoelen er eigenlijk alles mee dat niet OEM is, maar voornamelijk de software!
iDD
iDD
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hoeveel kilometer heeft jouw auto nu op de teller staan, dat er zoveel vervangen moest worden?
Bedoelen ze soms de kriksteunen?2 scheet blocks
Ik neem aan dat ze nu je software weer opnieuw ingelezen hebben (orgineel MINI, dus niet getuned).Alleen nog steeds traag tot 3000 toeren.
Hoeveel kilometer heeft jouw auto nu op de teller staan, dat er zoveel vervangen moest worden?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
44.000 km op de teller
En in dit geval zegt dat meer over mij dan over de auto! Sommige mensen hier hoor ik wel eens dat ze "geen zin hadden om door te rijden" of "relaxed aan het rijden waren" Ik ken dat concept totaal niet. De hele wereld is mijn rally parcours...
iDD.......... tijd voor een racelicentie en een team misschien?
En in dit geval zegt dat meer over mij dan over de auto! Sommige mensen hier hoor ik wel eens dat ze "geen zin hadden om door te rijden" of "relaxed aan het rijden waren" Ik ken dat concept totaal niet. De hele wereld is mijn rally parcours...
iDD.......... tijd voor een racelicentie en een team misschien?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hebben ze ook een nieuw stuur moeten plaatsen, omdat het oude helemaal doorgebeten was?
De hele wereld is mijn rally parcours...
Hebben ze ook een nieuw stuur moeten plaatsen, omdat het oude helemaal doorgebeten was?
Gr, Marcel
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb van die handafdrukken in mijn stuur staan, vingerafdruk in de uitsparing voor de duim 
iDD
iDD
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik dacht dat ze tuning niet konden vinden bij het uitlezen?iDarkDesign schreef:Haha, ik heb het nagevraagt en ze bedoelen er eigenlijk alles mee dat niet OEM is, maar voornamelijk de software!
iDD
-
RiniRi
Bericht
- Auto uitgelezen, zit vol met foute dan niet originele spullen 30 min. storingen nakijken.[/quote]
Dat storingen nakijken is ook een raar punt, heb ik nl. niet om gevraagd en wel telefonisch uigelegd dat dat om de lambda sonde gaat ivm MTH spruitstuk. Maar goed.
IDD,
Storingen uitlezen doen ze eigenlijk altijd. Vindt het ook een rare actie, tenzij je aangeeft dat er een probeleem is met de auto. Middels het uitlezen van de storing kunnen ze kijken waar de mogelijke oorzaak ligt.
Succes met je factuur.
Dat storingen nakijken is ook een raar punt, heb ik nl. niet om gevraagd en wel telefonisch uigelegd dat dat om de lambda sonde gaat ivm MTH spruitstuk. Maar goed.
IDD,
Storingen uitlezen doen ze eigenlijk altijd. Vindt het ook een rare actie, tenzij je aangeeft dat er een probeleem is met de auto. Middels het uitlezen van de storing kunnen ze kijken waar de mogelijke oorzaak ligt.
Succes met je factuur.
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

Sommigen hadden het al gezien, maar mijn MINI heeft nu custom rally dirt!
iDD....... tijd om hem eens te wassen

Sommigen hadden het al gezien, maar mijn MINI heeft nu custom rally dirt!
iDD....... tijd om hem eens te wassen
Onze sponsors