Greetz BigD
R53 PW JCW (OEM+)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Sven: Thanks gozer! daar doen het we het ook voor!
Veel lager gaat ie niet hoor, nog net iets lager. Op de foto's lijkt het vrij perfect, echter als je em een keer in het echt ziet, zit ie ondanks de Eibach veren nog best hoog. Dus iets lager maar dan meteen met een schroefset en camberplaten. Begin november pas..
@Ida: Dank, goed om te horen van een van de sticker masters
@Dick: Thanks, ik kan maar niet kiezen (ik kom steeds toch weer uit op R105, niet echt origineel maar jah..), jij nog voorstellen? Je weet, minimaal 18" he
@Maus:
Hij kan altijd nog terug naar 'strak' maar mag voorlopig wel lekker speels zijn!
@Shadow: Thanks dude, zijn er nog details die ik over het hoofd heb gezien?
Enneh je bent altijd welkom voor een meet, shoot etc
Schandalig dat ik jouwe na je lange build ook niet heb mogen bewonderen
Je hebt het ook druk neem ik aan!
@rini: Ja, staan nog een paar in het lijstje, echter de laatste paar zijn allemaal duuuur...
Maar nu ik zo terugkijk zit er veel in jah
@Ragnar: Thanks! Komen nog wat stickers aan.. maar ik houd het nog wel 'bescheiden' hoor! Wellicht heb jij nog een leuk ontwerpje voor een stucker voor moi?
@Rest: Dank voor de complimenten, altijd leuk om te krijgen en lezen. Zit ik m'n MINI gelukkig niet helemaal te verprutsen
@Ida: Dank, goed om te horen van een van de sticker masters
@Dick: Thanks, ik kan maar niet kiezen (ik kom steeds toch weer uit op R105, niet echt origineel maar jah..), jij nog voorstellen? Je weet, minimaal 18" he
@Maus:
@Shadow: Thanks dude, zijn er nog details die ik over het hoofd heb gezien?
@rini: Ja, staan nog een paar in het lijstje, echter de laatste paar zijn allemaal duuuur...
@Ragnar: Thanks! Komen nog wat stickers aan.. maar ik houd het nog wel 'bescheiden' hoor! Wellicht heb jij nog een leuk ontwerpje voor een stucker voor moi?
@Rest: Dank voor de complimenten, altijd leuk om te krijgen en lezen. Zit ik m'n MINI gelukkig niet helemaal te verprutsen
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht

we gaan zeker nog afspreken (eerst wat aan de mini werken binnenkort als alles binnen is
)
ja heel druk hier, maar de mini blijft nog in men hartje net als bij jouw en we zijn er nog aan bezigdenizg schreef: @Shadow: Thanks dude, zijn er nog details die ik over het hoofd heb gezien?Enneh je bent altijd welkom voor een meet, shoot etc
Schandalig dat ik jouwe na je lange build ook niet heb mogen bewonderen
Je hebt het ook druk neem ik aan!
we gaan zeker nog afspreken (eerst wat aan de mini werken binnenkort als alles binnen is
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Rota Lemans met goud hart
jbcola schreef:Black OZ Ultraleggera
Rota Lemans met zwart hart
Rota Subzero die smetje te koop heeft![]()
OZ Anniversery
.......
Rota Lemans met goud hart
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors