Het uitzoeken is voor mij een onderdeel van de hobby. In dit geval is de uitkomst te duur, maar heb er wel plezier aan beleeft

Het uitzoeken is voor mij een onderdeel van de hobby. In dit geval is de uitkomst te duur, maar heb er wel plezier aan beleeft
Thanks Coen! Op dit moment heb ik niets anders op het oog. Zelf genieten van hoe hij erbij staat :-)Coen1 schreef:Gaaf weer alles zeg !,, niet gaan inruilen nu hè
Deel II is nog meer puntjes op de i
Ha René! Dank voor de complimenten! De Clubman (type R55) heeft dat leuke gekke deurtje aan de rechter zijde. Dat is de reden waarom de instaplijsten ongelijk zijn in lengte. Deze passen dus niet zonder aanpassingen op een R56. Of je moet 2 setjes bestellen en dan 2x de korte versie gebruiken, maar dat is een dure grap
Ha René, bedoel niet de achterdeurtjes. De Clubman type R55 heeft een extra deur aan de rechter zijde, om passagiers makkelijker aan de achterkant te laten instappen. Zoek maar op, dan weet je wat ik bedoel. Leuk om te lezen dat je het virus ook flink te pakken hebt. Deze is gelukkig niet zo schadelijk voor de gezondheid, hoogstens voor de portemonneeRené 7 schreef: ↑05 okt 2020, 16:35Hoi Maurice, je bedoelt de achter deurtjes zeker.
En ik heb ze al in mijn R50 en die zijn natuurlijk gelijk qua lengte, vandaar mijn vraag in het vorige bericht.
Ik heb trouwens je hele geschiedenis van je Mini gelezen dit weekend.
Echt prachtig om te zien wat je allemaal al hebt gedaan!
Ik heb het Mini virus ook flink te pakken hoor, en ik heb ook al aardig wat aan m'n Cooper gedaan.
Heb sinds enkele maanden er een R53 bij, en ook die ga ik onderhanden nemen![]()
Blijf met veel plezier je berichten volgen.
Groeten René
Ha Coen. Heb het spul zelf nog niet gebruikt, maar mijn neef wel op zijn R58 en hij was tevreden. Heb er zelf hoge verwachtingen van, kijkend naar filmpjes op YouTube. Deel mijn ervaringen hier zodra ik het gebruikt heb :-)Coen1 schreef:Wat staat hij er weer gaaf bij zeg ! Maar mag ik eens vragen dat spul wat je gebruikt Gtechniq C4 permanent trim restorer helpt dat nu echt ? Want mijn paravaan wat die plastic afdekplaat wat het regenwater laat afvoeren is helemaal uitgedroogd door weersinvloeden. Nu heb ik al van stip car plastic een flesje gekocht maar dat helpt geen moer. Ja zegt meneer van stip dat is ook alleen voor nieuw plastic ja dank je wel denk ik dan bijn 17 euro uitgegeven voor de ...... maar goed dat spul van jou haal je daarmee de volledige donkere kleur weer terug van je plastic ? Want echt goedkoop is dit ook weer niet. En die kenteken plaat ik zit niet op instagram dus mag ik de winkelnaam hebben want het staat erg gaaf
Onze sponsors