coendek schreef:eerst tentamens doen en de mini nog een final beurtje geven en klaar maken voor de verkoop dus zal pas over 2-3 weken zijn...
cheers
Coen
Coen's Tweede Projectje!! part two! WINTERMODE!!!!!!!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
ben heel erg benieuwd Coen! Heel veel succes met je tentamens, ben zelf ook volgas bezig met studeren. ik zou toch een R56 overwegen, aangezien je nog wel aardig jaloers bent op de mannen met een turbo onder de kap 
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben ook erg benieuwd wat er gaat komen. En inderdaad vind ik het enorme klasse om nu weer iets nieuws te gaan starten
In die nieuwe bak gelijk een eerste mod van gehele binnenbekleding te voorzien van alcantara?
Hopelijk blijft deze fiets ook binnen dit clubje of anders komt de nieuwe eigenaar er toch gewoon bij.
@Ralph ben je niet toe aan iets nieuws?
Fotoshoot is zeker net achter de rug
Hopelijk blijft deze fiets ook binnen dit clubje of anders komt de nieuwe eigenaar er toch gewoon bij.
@Ralph ben je niet toe aan iets nieuws?
Fotoshoot is zeker net achter de rug
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Project 2 is ook weer met een sneltreinvaart verlopen, met een prachtig eindresultaat. Ben erg benieuwd wat ervoor in de plaats gaat komen Coen!
Foto's moeten nog steeds gemaakt worden, alleen gaan volgende week z'n wintersloffen eronder

Foto's moeten nog steeds gemaakt worden, alleen gaan volgende week z'n wintersloffen eronder
Geloof niet dat ze aan inruil doen bij Autotuning de KorteRies schreef: @Ralph ben je niet toe aan iets nieuws?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
bij mij ook helaas!!
inruilen doe ik wel maar kan niks anders bieden dan wat de handel ervoor geeft.. schuif hem dan gelijk door naar de handel...
Cheers en bedankt voor de lovende woorden!
Coen
Ralph-cooper schreef:Project 2 is ook weer met een sneltreinvaart verlopen, met een prachtig eindresultaat. Ben erg benieuwd wat ervoor in de plaats gaat komen Coen!
Foto's moeten nog steeds gemaakt worden, alleen gaan volgende week z'n wintersloffen eronder![]()
Geloof niet dat ze aan inruil doen bij Autotuning de KorteRies schreef: @Ralph ben je niet toe aan iets nieuws?
bij mij ook helaas!!
inruilen doe ik wel maar kan niks anders bieden dan wat de handel ervoor geeft.. schuif hem dan gelijk door naar de handel...
Cheers en bedankt voor de lovende woorden!
Coen
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors