ja, dat artikel ken ik. Voorlopig mogen er nog wel wat kilometers er bij. Alleen nu met koud weer beginnen de koppelingsplaten een geluidje te maken. Maar het baart me gelukkig nog geen zorgen. En de kosten vallen tot nu toe heel erg mee. Gelukkig nog niks groots kapot gehad gelukkig :D
Vandaag weer een nieuwe mod mogen ontvangen via de post. Enige tijd terug (half jaartje ongeveer) had ik andere lampjes gekocht voor in de driver lights. Hier mee had ik gedacht om dichter bij de xenon kleur te komen. Dit was niet helemaal een succes. De lampjes waren beetje paarsig en toch maar er in gezet. Bij het branden kwam er ook een paarse gloed over en ook zonder branden zag je de paarse gloed. Na veel kijken en zoeken op internet heb ik nu de goede lamp gevonden. Hierbij het verschil:
Links is de nieuwe lamp en rechts is de lamp met de blauwe gloed....gelukkig is dat nu verleden tijd!
En zo ziet het er uit wat meer in het donker:
Nu nog een keertje voor de mistlampen kijken of er zoiets is :D
Een kleine mod maar het resultaat is 10 keer beter wat ik eerst had. En nu heb ik ook geen paarse gloed meer in mijn DL als ze uit zijn of aan zijn.