Mini Cooper S Roadster
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
heel jaloers Louis!!!
ik weet sinds Noorwegen hoe ze zitten
maar dat is echt heerlijk!
btw, rode stiksel past mooi bij dat wat ik in gedachten voor jou had! ^^
ik weet sinds Noorwegen hoe ze zitten
maar dat is echt heerlijk!

btw, rode stiksel past mooi bij dat wat ik in gedachten voor jou had! ^^
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Als je maar genoeg rood stiksel voor mij overhoud 
Louis is toch wel het bewijs dat een MINI niet gauw af is

Louis is toch wel het bewijs dat een MINI niet gauw af is

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
VOLDOENDE nog Ryan!
Louis is een goede voorbeeld met het "ik heb de mini af" zin!
Louis is een goede voorbeeld met het "ik heb de mini af" zin!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Vertel wat heb je in gedachte Chico..... Een teasertje misschien?
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hmmm zal eens even kijken wat voor teaser ik heb...
(pending...)
als jij het raad welke combo ik in gedachten heb, en waar precies,
weet ik wel wat leuks voor je!

(pending...)
als jij het raad welke combo ik in gedachten heb, en waar precies,
weet ik wel wat leuks voor je!

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, mooie mafketel. Blijft maar gaan
Als het lukt kom ik vrijdag wel ff aanwaaien in de ochtend. Even kijken of die stabi ook past op de Twingo, die kan het wel gebruiken

Als het lukt kom ik vrijdag wel ff aanwaaien in de ochtend. Even kijken of die stabi ook past op de Twingo, die kan het wel gebruiken

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja lederen Dashboard is wel super gaaf! De matjes met rode bies doen het niet zo voor mij...
Ook mijn arm steunen en de onderrand van het Dashboard is nu Toffey.... Daar moet ik sowieso een oplossing voor verzinnen. Ik denk dat ik die delen een op de sloop ga zoeken en die onder laat nemen. Dus dan kom ik wel een keertje langs Chico
Wat mij ook heel erg dik lijkt is de ruimte achter de stoelen bekleden met leder. Greg had dat bij zijn Coupe laten doen. Maar dat zal het nodige kosten....
Eerst de stoelen erin en dan zie ik weer verder.
Ook mijn arm steunen en de onderrand van het Dashboard is nu Toffey.... Daar moet ik sowieso een oplossing voor verzinnen. Ik denk dat ik die delen een op de sloop ga zoeken en die onder laat nemen. Dus dan kom ik wel een keertje langs Chico

Wat mij ook heel erg dik lijkt is de ruimte achter de stoelen bekleden met leder. Greg had dat bij zijn Coupe laten doen. Maar dat zal het nodige kosten....

Eerst de stoelen erin en dan zie ik weer verder.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet niet hoe groot en moeilijk het is, maar ik vond een stoel bijvoorbeeld wel mee vallen.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Denk dat mooiste zal zijn om te kijken of je zo'n JCW leder dash kan kan vinden die ik er in heb zitten denk dat dat gewoon het mooiste zal staan bij de stoelen, en je stuur. Maar volgens mij zijn die er niet zo veel. Mooie spullen hoor. Ben heel beniieuwd hoe het allemaal zal gaan staan. Je monteur mag wel een weekje vrij nemen om alles in te bouwen als je alles bij elkaar hebt. Oja bij je stoelen hoort nu natuurlijk wel een GP2 stuurtje

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee, wil wel stoelen ruilen

louisvdd76 schreef:Zullen we de sturen ruilen Casper?

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Louis, ga je nou helemaal om van chique naar een racy/stoerdere look?

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja van buiten blijft hij bijna zoals hij nu is. Binnen komen wat gadgets....
Onze sponsors