onze beide auto's zijn al zeker 4 weken niet meer gewassen. Vooral de Clubman is zoooooooo vies. Die van mij ook, maar daar zie je het toch wat minder duidelijk op.
Maar ik wacht wel even tot de ergste vorst voorbij is, heb weinig zin in vastgevroren ramen en rubbers. Vorig jaar al van beide auto's het raammechanisme moeten laten vervangen omdat ze vastgevroren zaten en kapot waren gegaan....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik wil ook wel een keer een smerige Speedy zien...
Vandaag nieuwe veertjes voor mijn schroefset laten monteren... Deze zijn beter, de vorige maakten wat lawaai... Nu weer helemaal super, met dank aan Coen...