Nu moet ik ook wel langs Klaas voor betere software. Als ik iemand wel de baas moet blijven is het Wint....... op zn minst

Gelukkig heb ik al wat heen en weer gemaild met Klaas over dit, dus dat zit wel snor

iDD
Allebei is niet erg, niet iedereen heeft zo'n saaie grijze kleur waar je geen vuil op zietHans schreef:Hehe.. eindelijk!Zal die nu eindelijk een rijder worden ipv een poetser..
Eerste indruk is niet stom hoor!Berthil schreef:Das goed nieuws
Al wat eerste indrukken? Is ie nog op de testbank geweest voor een uitdraai?
Ik heb die Airdiverter van Alta, heb nog wel ff met Pieter zitten filosoferen over het aansluiten van die sproeier /mist voor over m'n intercooler te laten spuiten..., komt wel goed denk ik.Berthil schreef:Heb je ook al een betere intercooler, ik dacht het wel toch?
Dat is wel belangrijk anders wordt je inlaatluchttemperatuur te hoog door de hogere druk bij de hogere toeren en wat hogere buitentemperaturen.
Wacht maar tot ie z'n Dax heeft, dan moet ie wel poetsen!Berthil schreef:Allebei is niet erg, niet iedereen heeft zo'n saaie grijze kleur waar je geen vuil op zietHans schreef:Hehe.. eindelijk!Zal die nu eindelijk een rijder worden ipv een poetser..
Whehehehehe, we kijken wel weer ff met Speedy MINI, je bent er toch wel?iDarkDesign schreef:flut*!
Nu moet ik ook wel langs Klaas voor betere software. Als ik iemand wel de baas moet blijven is het Wint....... op zn minst![]()
Aah, mooi zo, heb je al een afspraak staan dan?iDarkDesign schreef: Gelukkig heb ik al wat heen en weer gemaild met Klaas over dit, dus dat zit wel snor![]()
iDD
Wereld van verschil!Berthil schreef:En Rob, bevalt de Stage II?
Je hebt het nu een dag lekker kunnen uitproberen
dangixxer schreef:![]()
crankpulley én stage 2 tegelijk!!
goe!!!!!!
Is je software omdat de crankpulley ook is veranderd, extra aangepast???
Of blijft de software idem aan die van de "standaard" stage 2?
hier is je antwoord...Wint schreef:Daarna de software uitlezen en na wat aanpassingen van Paul op de standaard 15% pulley file.... --> knallen maar!![]()
Onze sponsors