Speedy Coupe JCW
- speedy
- NMC Legend
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Speedy coupe JCW -- carbon spiegelkappen
Maar had jij nu ook een set spiegelkappen te koop?
- speedy
- NMC Legend
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar die is gewoon leuk voor de heb
Ik heb nog steeds op de planning staan om zelf carbon te gaan skinnen, maar dat heeft even een hold gekregen...
Niet alleen pennen...speedy schreef:spaar je pennen ofzo ?
Maar die is gewoon leuk voor de heb

Ik heb nog steeds op de planning staan om zelf carbon te gaan skinnen, maar dat heeft even een hold gekregen...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Ziet er netjes uit!
Volgende mod je zijgrilletjes in carbon?

Volgende mod je zijgrilletjes in carbon?

- speedy
- NMC Legend
Bericht
nee ik wil niet teveel carbon en ik vind het zo wel mooi 8-)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
teveel is niet mooi, maarja wat is teveel?
Maar ziet er erg goed uit man ik ga eerdaags een afspraak maken bij de garage van Louis ik kom op de heen of terugweg wel ff bij je langs een bakkie doen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy schreef:nee ik wil niet teveel carbon en ik vind het zo wel mooi 8-)
teveel is niet mooi, maarja wat is teveel?

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Clubhouse
- Garlic Chef
- Getzz
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Zo tot nu toe twee kleine probleempjes met de coupe en dat zijn
. het bestuurders raam piept als een gek met open en dicht doen nu het wat warmer word.
. Coating onder spoiler is niet helemaal mooi dekkend.
Voor het raam de geleiders maar is proberen te smeren en voor de coating langs de dealer geweest en die hebben foto's gemaakt en dit naar mini Nederland gestuurd en dus even afwachten hoe en wat.
. het bestuurders raam piept als een gek met open en dicht doen nu het wat warmer word.
. Coating onder spoiler is niet helemaal mooi dekkend.
Voor het raam de geleiders maar is proberen te smeren en voor de coating langs de dealer geweest en die hebben foto's gemaakt en dit naar mini Nederland gestuurd en dus even afwachten hoe en wat.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Coating van de zwarte flap Daiël, of de lak van de spoiler zelf?
Voor wat het piepen betreft, meestal is het zo dat naarmate het warmer wordt, dit minder wordt, tenminste als het rubbers zou betreffen, maar als het idd de geleiders zijn dan zal smeren een betere oplossing zijn.
Voor wat het piepen betreft, meestal is het zo dat naarmate het warmer wordt, dit minder wordt, tenminste als het rubbers zou betreffen, maar als het idd de geleiders zijn dan zal smeren een betere oplossing zijn.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
coating onder de spoiler dus het frame wat in de chassis valt.
Vandaag geen last van piepen dus hopen dat het weg blijft.
Vandaag geen last van piepen dus hopen dat het weg blijft.
- Marbruin
- Nieuwsgierig
Bericht
Dat gepiep met het raam heb ik ook gehad aan de bestuurderszijde met mijn coupe! Geen gehoor!!
Bij de dealer laten maken, gelukkig onder garantie. Ze hebben de geleiders iets ruimer gezet geloof ik en gesmeerd. Scheen bij een coupe een lastig klusje te zijn omdat de deur geheel gedemonteerd moest worden. Daarna geen last meer gehad. Maar nu inderdaad het warmer gaat worden hoor ik mijn raam ook weer iets, maar dat kan ook vuil/stoffigheid wezen.
speedy schreef:Zo tot nu toe twee kleine probleempjes met de coupe en dat zijn
Dat gepiep met het raam heb ik ook gehad aan de bestuurderszijde met mijn coupe! Geen gehoor!!
Bij de dealer laten maken, gelukkig onder garantie. Ze hebben de geleiders iets ruimer gezet geloof ik en gesmeerd. Scheen bij een coupe een lastig klusje te zijn omdat de deur geheel gedemonteerd moest worden. Daarna geen last meer gehad. Maar nu inderdaad het warmer gaat worden hoor ik mijn raam ook weer iets, maar dat kan ook vuil/stoffigheid wezen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Foto van spoiler? Snap ff niet wat je bedoeld...
Onze sponsors