Ben wel nog niet echt tevreden over de plaats van het plaatje...

Eindelijk geen binnenvallend water meer bij het openen van de deur... Wel dure rubber hoor...

en de bestelcode van de rubber

mmm, nie weinig. Maar absoluut het geld waard.Jurgen schreef:De rubber is echt duur, Het is de hele dakrubber dat vervangen word (die dus rond de vooruit zit) en die kost 188 euro ex btw!!!!
Vervangen kan je makkelijk zelf
Desnoods maak ik een DIY
Hetzelfde aangezien ida cabrio dit stukje al af fabriek had... Hebben ze gewoon ooit veranderd in de fabriek, pech dus voor de early adopters...Pretty Cooper schreef:mmm, nie weinig. Maar absoluut het geld waard.Jurgen schreef:De rubber is echt duur, Het is de hele dakrubber dat vervangen word (die dus rond de vooruit zit) en die kost 188 euro ex btw!!!!
Vervangen kan je makkelijk zelf
Desnoods maak ik een DIY
Ben benieuwd hoe dat het zit met de R57![]()
gr, PC
Ja hoor die komen terug, mijn beugels meot ik nog ff binnen brengen bij idakwiebje schreef:Ga je trouwens die andere twee lampen niet meer terug zetten ??
bedankt voor de tip!kwiebje schreef:. Maja een cabrio moet je ook pas open doen met de zomer
we gaan gewoon emigreren naar tropische oorden, lijkt me goed planJurgen schreef:Jongens word een lange winter heel de winter in de auto doorbrengen, als mijn deur niet open mag voor mogelijk invallend water
kwiebje schreef: Maja een cabrio moet je ook pas open doen met de zomer
Onze sponsors