boris_brznjef schreef:is van een lid geweest namelijk: Boy viewtopic.php?f=3&t=29785Che schreef:Bij Klijn staat een GP te koop. Is dit een bekende wagen ? Weet iemand er iets over te vertellen ?
Ik zag het idd zojuist

boris_brznjef schreef:is van een lid geweest namelijk: Boy viewtopic.php?f=3&t=29785Che schreef:Bij Klijn staat een GP te koop. Is dit een bekende wagen ? Weet iemand er iets over te vertellen ?
Ik meen in 2011 is de FL gekomen... N14 is idd 174pk en de N18 184PK.Ginoceros schreef:Stevig op zoek naar een leuke R53 maar stiekum toch ook steeds meer naar 2e gen aan het kijken.
Vanaf welk jaar spreek je bij de 2e gen van een facelift, midden 2010 ?
In de facelift zit al het N18 blok ipv N14 en kan ik dit zien aan het pk verschil ? N14, 174pk tov N18, 184pk?
Zou je bijna wel denken he Berry !! Vond het nie zo handig om met eigen naam op fora aanwezig te zijn aangezien (potentiele) werkgevers niet vies zijn van een potje googlen. Dit was eigenlijk het enige forum waarop ik geen alias gebruikte.Berry M schreef:Op zoek naar een nieuwe auto, en alvast een nieuwe naam... Kreeg je teveel pb's over de beroemde Che-struts?
Berry M schreef:Voor mij is 't al te laat om daar rekening mee te houden, mijn naam en foto's komen direct naar boven bij Google.
Je nieuwe naam is wel even wennen... Kon je niet voor GreyCooperS ofzo gaan?