Berthil, de Zwarte (Nera)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mensen hebben geen respect meer voor andermans spullen. Me nekharen gaan er van omhoog staan. 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
tja, das echt balen, Berthill
Ik zet mijn mini ook nooit graag op die drukke parkeerplaatsen.
Je hebt altijd van die klojo's die niks om hun eigen en andermans auto geven.

Ik zet mijn mini ook nooit graag op die drukke parkeerplaatsen.
Je hebt altijd van die klojo's die niks om hun eigen en andermans auto geven.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pffff, wat jij doet zou ik niet durven. Das helemaal vragen om krassen...Stan schreef:Dit is toch om echt van te vloeken , daar ben ik ook steeds bang voor en
daarom neem ik als het kan steeds 2 parkingstroken in en sta ik in het midden.
bv. om geen openlaande deuren op te vangen.
soms tot ergenis van anderen maar dit neem ik er dan maar bij.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee hoor, doe ik ook heel vaak. Kwaaie koppen, dat wel.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hah, ja dat heb ik ook een keer gehad in een parkeergarage in Almelo net toen ze mijn auto "beschoten" hadden, dus was al over de zeik. Vrijwel leeg, dus ik zet hem dubbel, komen er 2 van die kansloze stadswachten aan dat dat toch niet de bedoeling is. Heb ze vriendelijk uitgelegd dat ik niet van plan was mijn auto 2x te laten beschadigen door kansloos volk.....mushrop schreef:Nee hoor, doe ik ook heel vaak. Kwaaie koppen, dat wel.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het feit dat je er zelf voor moet betalen terwijl je mega zuinig op je auto bent en iemand anders het heeft gedaan is gewoon kudt!Ragnar schreef:Frankie, en wat zeiden ze toen..? of dropen ze direct af.
Berthil precies wat peter zegt het is een jetblack dat kunnen ze goed repareren en bijspuiten zonder enige problemen.
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Dan doe je dus niks fout
!
Er staat toch ook "parkeren in de vakken!" (meervoud)P5ycH0 schreef:Pffff, wat jij doet zou ik niet durven. Das helemaal vragen om krassen...Stan schreef:Dit is toch om echt van te vloeken , daar ben ik ook steeds bang voor en
daarom neem ik als het kan steeds 2 parkingstroken in en sta ik in het midden.
bv. om geen openlaande deuren op te vangen.
soms tot ergenis van anderen maar dit neem ik er dan maar bij.
Dan doe je dus niks fout

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, scherp! 

MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors