Was dat een opzettelijk woordgrapje?mushrop schreef:doorscheuren

Lompe boer!biermagnaat schreef:De eerlijkheid gebied mij ook te zeggen dat LOW en mijn rijstijl absoluut niet samengaan. Heb de eerste paar dagen met de MX-5 als op eieren gereden. Niks voor mij, snel die 15 inchers eronder en ik had de benodigde rijhoogte om echt te kunnen genieten.
zal ik maar ja zeggen...frankie schreef:Was dat een opzettelijk woordgrapje?mushrop schreef:doorscheuren![]()
Maar wel waarheidGeoBem007 schreef:Dit vind ik dan weer wel echt een slechte houding.speedy schreef:En dat iemand anders door de olie van hem zou rijden zou Renato een rotzorg wezen en mij trouwens ook
PepperWhite schreef:Maar wel waarheidGeoBem007 schreef:Dit vind ik dan weer wel echt een slechte houding.speedy schreef:En dat iemand anders door de olie van hem zou rijden zou Renato een rotzorg wezen en mij trouwens ook
PepperWhite schreef:
De velg oogt wel groter , zeg nou zelf !!speedy schreef:Bij Renato erg gaaf maar houd er persoonlijk niet zo van op mijn eigen auto
Dat probeer ik me vrouw nog steeds wijs te maken hahahahaspeedy schreef:Gaat niet om de grote
speedy schreef:Hoef je niet wijs te maken want is gewoon zo![]()
Stop maar is je vinger in je neus en daarna een gras sprietje![]()
Wat kietelt meer ?
Onze sponsors