Banden staan lekker "beefy" ...

Van achter gezien staat ie echt met vreselijk dikke x-pootjes zeg!

Nee ik ben happy zoals het er nu uitzietboris_brznjef schreef:Damn! Looking good:)
Nog een idee.Is het wat om een deel van je aero bumper zwart te laten spuiten zodat het optisch lijkt of er 1 groot rooster voor zit?
Ik heb geen idee, ik moet hem nog laten uitlijnen maar hij rijd nu super strak, niets trilt en rijd super stabiel rechtuit geen afwijking. Maar laat hem nog wel even uitlijnen maar daar heb ik even geen haast mee eerst ff lekkerlouisvdd76 schreef:Staat goed! Hoeveel camber staat hij achter nu?
Klatsie schreef:Gvd ziet er goed uit Casper!
Banden staan lekker "beefy" ...![]()
Van achter gezien staat ie echt met vreselijke x-pootjes zeg!
Casper weet jij toevallig wat deze lekkage was?? Want vandaag ook bezig geweest en kwamen we motor olie tegen in de DME. Nu vraag ik me af of dit bij jou ook zo was. Want ik moet ook aan een nieuwe kabelboom ben ik bang.... Hoor het graag van je.Casper schreef:Nou waardeloos dat vind ik niet had het gevoel dat het bij mij iets was waarvan ze de oorzaak niet konden vinden, en alleen de gevolgen steeds herstelde. En als het goed is hebben ze nu ook de oorzaak gevonden en dat is die DME computer en de lekkage die er voor zorgde dat die computer stuk ging. Ik rij best veel km en het eerste jaar heb ik probleemloos rondgereden. En met een auto moet he gewoon ook geluk hebben heb ook Franse auto"s gehad en je wil niet weten wat je daar allemaal mee kunt krijgen
Volgensmij ging er juist geen lampje branden en was dat juist het probleemBatje schreef: Als ik zeg olie druk sensor, kabelboom en DME gaat er dan een lampje branden of was dit iets anders.
Top dat ik dit weet. Want vandaag mini Nederland gesproken en die kende het probleem niet. Laat ik nu t zelfde hebben en met Google heb je er binnen no time ook een aantal gevonden... Dus ze zijn nog niet van me af hahaCasper schreef:Het was bij mij zo dat de magneetventielen lek waren. Waardoor er minimale olielekkage op de computer lekte, en idd doordrong in de DME en om dat ze dit niet eerder gezien hadden en dus al een tijdje aan gang was. Veroorzaakte dit weer kortsluiting in mijn kabelboom. En ik heb dus idd nu een nieuwe kabelboom in de Coupe het probleem is dat ze die opmaat moeten bestellen en dus een tijd kan duren voordat die binnen is. Alle opties die je hebt fabriek uit moet meegenomen in de kabelboom.
Onze sponsors