geschrobt pics op p68

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S Jap racing velgen Pag.50

09 dec 2014, 13:33

Gvd ziet er goed uit Casper!
Banden staan lekker "beefy" ... :icon_top:

Van achter gezien staat ie echt met vreselijk dikke x-pootjes zeg! :lol:
Laatst gewijzigd door Klatsie op 09 dec 2014, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: COUPE S Jap racing velgen Pag.54 nieuwe foto's

09 dec 2014, 13:48

Staat goed! Hoeveel camber staat hij achter nu?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S Jap racing velgen Pag.50

09 dec 2014, 16:35

boris_brznjef schreef:Damn! Looking good:)

Nog een idee.Is het wat om een deel van je aero bumper zwart te laten spuiten zodat het optisch lijkt of er 1 groot rooster voor zit?
Nee ik ben happy zoals het er nu uitziet :))
louisvdd76 schreef:Staat goed! Hoeveel camber staat hij achter nu?
Ik heb geen idee, ik moet hem nog laten uitlijnen maar hij rijd nu super strak, niets trilt en rijd super stabiel rechtuit geen afwijking. Maar laat hem nog wel even uitlijnen maar daar heb ik even geen haast mee eerst ff lekker :rijden
Klatsie schreef:Gvd ziet er goed uit Casper!
Banden staan lekker "beefy" ... :icon_top:

Van achter gezien staat ie echt met vreselijke x-pootjes zeg! :lol:
:{ valt reuze mee zo dik die brede bandjes aan de achterkant
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: COUPE S Jap racing velgen Pag.53 nieuwe foto's

09 dec 2014, 16:37

dikke reet zeg 8-)
staat erg lekker zo ;)
Afbeelding
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 dec 2014, 18:16

10000x mooier dan je vorige set!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 dec 2014, 18:22

Nice Casper :icon_top:
Keep on modding :D
Marbruin
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

09 dec 2014, 19:32

Die velgen staan er echt goed onder. :icon_top: Mooie foto's
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S komt voorlopig NIET terug

24 dec 2014, 19:48

Casper schreef:Nou waardeloos dat vind ik niet had het gevoel dat het bij mij iets was waarvan ze de oorzaak niet konden vinden, en alleen de gevolgen steeds herstelde. En als het goed is hebben ze nu ook de oorzaak gevonden en dat is die DME computer en de lekkage die er voor zorgde dat die computer stuk ging. Ik rij best veel km en het eerste jaar heb ik probleemloos rondgereden. En met een auto moet he gewoon ook geluk hebben heb ook Franse auto"s gehad en je wil niet weten wat je daar allemaal mee kunt krijgen
Casper weet jij toevallig wat deze lekkage was?? Want vandaag ook bezig geweest en kwamen we motor olie tegen in de DME. Nu vraag ik me af of dit bij jou ook zo was. Want ik moet ook aan een nieuwe kabelboom ben ik bang.... Hoor het graag van je.

Als ik zeg olie druk sensor, kabelboom en DME gaat er dan een lampje branden of was dit iets anders.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: COUPE S komt voorlopig NIET terug

24 dec 2014, 20:40

Batje schreef: Als ik zeg olie druk sensor, kabelboom en DME gaat er dan een lampje branden of was dit iets anders.
Volgensmij ging er juist geen lampje branden en was dat juist het probleem :surrender
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2014, 20:41

Zucht....
Afbeelding

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2014, 20:59

Het was bij mij zo dat de magneetventielen lek waren. Waardoor er minimale olielekkage op de computer lekte, en idd doordrong in de DME en om dat ze dit niet eerder gezien hadden en dus al een tijdje aan gang was. Veroorzaakte dit weer kortsluiting in mijn kabelboom. En ik heb dus idd nu een nieuwe kabelboom in de Coupe het probleem is dat ze die opmaat moeten bestellen en dus een tijd kan duren voordat die binnen is. Alle opties die je hebt fabriek uit moet meegenomen in de kabelboom.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

24 dec 2014, 21:10

Kortom N18 blok let op olie lekkages op je hoofd kabelboom.... Ik ga zaterdag gelijk mijn mannetje laten kijken.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2014, 21:18

Casper schreef:Het was bij mij zo dat de magneetventielen lek waren. Waardoor er minimale olielekkage op de computer lekte, en idd doordrong in de DME en om dat ze dit niet eerder gezien hadden en dus al een tijdje aan gang was. Veroorzaakte dit weer kortsluiting in mijn kabelboom. En ik heb dus idd nu een nieuwe kabelboom in de Coupe het probleem is dat ze die opmaat moeten bestellen en dus een tijd kan duren voordat die binnen is. Alle opties die je hebt fabriek uit moet meegenomen in de kabelboom.
Top dat ik dit weet. Want vandaag mini Nederland gesproken en die kende het probleem niet. Laat ik nu t zelfde hebben en met Google heb je er binnen no time ook een aantal gevonden... Dus ze zijn nog niet van me af haha :klap
Afbeelding

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2014, 23:44

Bij Ryan is het zelfde gebeurt alleen waren ze er bij hem wat eerder bij denk ik. En hebben ze alleen de computer vervangen. Vandaar ik bij het uitlezen ook iedere keer een rits aan meldingen kreeg want dat komt allemaal van die computer af (tenminste de dingen die hij aanstuurd) Let wel op dat ze beide magneetventielen vervangen het N14 blok heeft er 1 en het N18 blok heeft er 2. Is vreemd trouwens dat MINI Nederland er nog nooit van gehoord heeft, want die hebben zich er mee bemoeid bij MINI Amsterdam. Omdat die het in eerste instantie het niet meer wisten. En MINI Nederland heeft de wagen zijn goedkeuring gegeven om weer aan mij terug te geven.
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”