dat gedeelte waar het water weg loopt .
wat helemaal zwart gloss is
Speedy Coupe JCW
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Speedy coupe JCW -- carbon spiegelkappen
Zal het weekend eens kijken... Als ik thuis kom is het al te donker

- speedy
- NMC Legend
Bericht
zo voor het eerst de hele wagen goed onder handen genomen en wat een resultaat zeg 8-)
Zaten veel was swirls in dus ik heb het volgende gedaan.
Eerst de velgen eraf gehaald en de schroefset schoongemaakt en de remklauwen ook schoongemaakt.
Velgen met iron-x gedaan en toen met het stappenplan begonnen.
wassen
drogen
kleien
polijsten (monello mezzo)
afspoelen
drogen
blackhole poorboys
ex-p poorboys
Naty's poorboys
wheeltrim met Q2 trim
banden met Q2 tire
Nu nog paar delen doen en de ramen en het interieur nog en dan ben ik er ook helemaal klaar mee :-)
hier alvast een paar plaatjes van het resultaat.

Zaten veel was swirls in dus ik heb het volgende gedaan.
Eerst de velgen eraf gehaald en de schroefset schoongemaakt en de remklauwen ook schoongemaakt.
Velgen met iron-x gedaan en toen met het stappenplan begonnen.
wassen
drogen
kleien
polijsten (monello mezzo)
afspoelen
drogen
blackhole poorboys
ex-p poorboys
Naty's poorboys
wheeltrim met Q2 trim
banden met Q2 tire
Nu nog paar delen doen en de ramen en het interieur nog en dan ben ik er ook helemaal klaar mee :-)
hier alvast een paar plaatjes van het resultaat.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Craen89
- Be Mini
Bericht

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Waar zijn trouwens je carbon spiegelkappen?

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Die zijn terug naar mister carbon want zag overdag een foutje in de blanke lakCasper schreef:Waar zijn trouwens je carbon spiegelkappen?

- speedy
- NMC Legend
Bericht
bedankt jongens ! ben ook erg trots op het resultaat na behoorlijk wat uren zwoegen :-)
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Ziet er top uit!! Ik vind het veel te koud om iets buiten aan de Mini te doen. Een goede wasbeurt kan zeker geen kwaad. Maar niet vandaag.. brrrrr
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors