Ja Jeroen van garage Benrath is een topper, laat bijna alles wat ik niet kan of wil doen door Jeroen uitvoeren.
Een echte kenner en liefhebber van de mini.
Toevallig ook mijn "orginele" JCW instaplijsten bij Jeroen gekocht.
MINI Cooper Clubman R55 (Update: TE KOOP! P63)
- René 7
- 4 op een rij!
- René 7
- 4 op een rij!
Bericht
Re: MINI Cooper Clubman R55 (Update: Clubman verwennerij! P53)
Én je clubman ziet er écht ontzettend mooi uit.
Vind het zo mooi om te zien dat er meerdere mensen zijn die hun Mini helemaal aanpassen naar hun smaak en vertroetelen

Vind het zo mooi om te zien dat er meerdere mensen zijn die hun Mini helemaal aanpassen naar hun smaak en vertroetelen

- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Dank je wel René! De side skirts zien er netjes uit bij jou en leuk om te horen dat jij ook goede ervaringen hebt met Jeroen. De reden waarom ik nog steeds veel op dit Forum kom is juist wat jij zegt: allemaal verschillende mensen die gave dingen met hun MINI doen. Inspirerend en leuk om te volgen

Groeten Maurice
MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

- robertok
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht Mijn R53 JCW -SYR

Nou ben benieuwd naar de laatste mod Maurice! 

- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
MINI Cooper Clubman R55 (Update: Clubman terug in nieuwstaat! P54)
10-11-2020 Clubman terug in nieuwstaat
Gisteren einde middag was het zo ver en heb ik de Clubman na een kleine week weer opgehaald bij JurgH Car Detailing in de Goorn. De MINI heeft een glascoating onderhoudsbeurt gekregen. De behandeling is bedoeld voor auto’s die in goede staat zijn, of voor auto’s die al eerder een uitgebreide glascoating behandeling hebben gehad (in mijn geval in maart 2017). Afgelopen dagen hebben Jurgen en zijn team het volgende gedaan:
- MINI gewassen: afspuiten, showfoam behandeling, wassen en drogen
- velgen gereinigd buitenzijde
- steenslag op de deuren en motorkap bijgewerkt
- spot repair op rechter achter spatbord
- ramen aan de binnen- en buitenzijde gereinigd
- reinigen van kunststofdelen en het herstellen van de kleur
- verzorgen van de banden met tirecoating
- opfrissen van het interieur, inclusief het reinigen en verzorgen van het leer/alcantara
- nalopen van de auto op krassen
- licht gepolijst
- afdekking van de achterbumper en de side skirts incl. instaplijsten voorzien van PPF
- voor- en achterbumper, side skirts en spiegelkappen zijn voorzien van glascoating (deze zaten niet op de auto in maart 2017)
- aanbrengen van waterafstotende detailspray
De MINI staat na deze behandeling er weer als nieuw bij. Alsof hij gisteren uit de fabriek in Oxford is gerold, zoals destijds in augustus 2011. Als finishing touch heeft Jurgen de JCW instaplijsten aangebracht. Hiermee is Clubman helemaal af. Enkele plaatjes van het eindresultaat:

Clubman na de glascoating onderhoudsbeurt
Nu is het nog enkele dagen wachten voordat de MINI wordt vastgelegd door Noortje. Kan alleen nog hopen op mooi weer op de dag van de fotoshoot
Keep you updated,
Maurice
Gisteren einde middag was het zo ver en heb ik de Clubman na een kleine week weer opgehaald bij JurgH Car Detailing in de Goorn. De MINI heeft een glascoating onderhoudsbeurt gekregen. De behandeling is bedoeld voor auto’s die in goede staat zijn, of voor auto’s die al eerder een uitgebreide glascoating behandeling hebben gehad (in mijn geval in maart 2017). Afgelopen dagen hebben Jurgen en zijn team het volgende gedaan:
- MINI gewassen: afspuiten, showfoam behandeling, wassen en drogen
- velgen gereinigd buitenzijde
- steenslag op de deuren en motorkap bijgewerkt
- spot repair op rechter achter spatbord
- ramen aan de binnen- en buitenzijde gereinigd
- reinigen van kunststofdelen en het herstellen van de kleur
- verzorgen van de banden met tirecoating
- opfrissen van het interieur, inclusief het reinigen en verzorgen van het leer/alcantara
- nalopen van de auto op krassen
- licht gepolijst
- afdekking van de achterbumper en de side skirts incl. instaplijsten voorzien van PPF
- voor- en achterbumper, side skirts en spiegelkappen zijn voorzien van glascoating (deze zaten niet op de auto in maart 2017)
- aanbrengen van waterafstotende detailspray
De MINI staat na deze behandeling er weer als nieuw bij. Alsof hij gisteren uit de fabriek in Oxford is gerold, zoals destijds in augustus 2011. Als finishing touch heeft Jurgen de JCW instaplijsten aangebracht. Hiermee is Clubman helemaal af. Enkele plaatjes van het eindresultaat:

Clubman na de glascoating onderhoudsbeurt
Nu is het nog enkele dagen wachten voordat de MINI wordt vastgelegd door Noortje. Kan alleen nog hopen op mooi weer op de dag van de fotoshoot

Keep you updated,
Maurice
Laatst gewijzigd door mbvandenberg op 10 nov 2020, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten Maurice

- MaikR53
- Be Mini
Bericht
Re: MINI Cooper Clubman R55 (Update: Clubman in nieuwstaat! P54)
Kan alleen maar zeggen WAUW wat staat deze Clubman er prachtig bij! Alles klopt gewoon en de instaplijsten zijn de finishing touch!
Om hier even op terug te komen:
Om hier even op terug te komen:
De kans is erg groot dat hij er lak technisch nu beter bij staat dan de dag dat hij geleverd werd. Het is verontrustend hoe de lak van nieuwe auto's eruit zien.mbvandenberg schreef: ↑10 nov 2020, 08:46De MINI staat na deze behandeling er weer als nieuw bij. Alsof hij gisteren uit de fabriek in Oxford is gerold, zoals destijds in augustus 2011.
- René 7
- 4 op een rij!
Bericht
Re: MINI Cooper Clubman R55 (Update: Clubman terug in nieuwstaat! P54)
Letterlijk en figuurlijk een schitterend resultaat.
Mini staat er absoluut prachtig bij Maurice.
Mini staat er absoluut prachtig bij Maurice.

- Coen2
- One wheel wonder
Bericht
Zo zeg wat een prachtig resultaat zeg ! Ik zeg eigenlijk nog mooier als dat hij van de band afloopt want daar heeft een dealer vaak net te weinig tijd om hem zo prachtig te poetsen . En ook hoef je nu niet meer bang te zijn van roest 

- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Jurgen gaf zelf aan dat hij niet tot aan het gaatje is gegaan, maar dit komt omdat ik maximaal een x bedrag wilde uitgeven. Ik weet hoe slecht de lak is van nieuwe auto's die uit de showroom komen rollen. Je vraagt je af hoe ze ermee weg komen. Het is alleen wel zo dat mijn MINI 9 jaar oud is, en er is mee gereden, dus kleine steenslag plekjes zal je altijd houden. Ik ben er hoe dan ook blij mee!
Re: MINI Cooper Clubman R55 (Update: Clubman in nieuwstaat! P54)
Dank je wel Maik!MaikR53 schreef: ↑10 nov 2020, 10:57Kan alleen maar zeggen WAUW wat staat deze Clubman er prachtig bij! Alles klopt gewoon en de instaplijsten zijn de finishing touch!
Om hier even op terug te komen:De kans is erg groot dat hij er lak technisch nu beter bij staat dan de dag dat hij geleverd werd. Het is verontrustend hoe de lak van nieuwe auto's eruit zien.mbvandenberg schreef: ↑10 nov 2020, 08:46De MINI staat na deze behandeling er weer als nieuw bij. Alsof hij gisteren uit de fabriek in Oxford is gerold, zoals destijds in augustus 2011.

Groeten Maurice

- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Dank je wel René! Je enthousiasme wordt gewaardeerd

Groeten Maurice

- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ha Coen! Je hebt zeker gelijk dat dealers helaas zelden de moeite nemen om auto's goed af te leveren. Met name de lak is vaak een drama. Roest op de gespoten delen zal niet snel voorkomen denk ik, maar wat er achter zit?

Groeten Maurice

- niekcarfreak
- NMC Moderator
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Wat een mooi resultaat. Je zou m bijna in een mooie showroom zetten en er alleen maar naar kijken. Maar hij is natuurlijk gemaakt om te genieten en dat doe je door er mee te rijden.
T is wel de kers op de taart na al jouw mooie mods en dito verhalen.
T is wel de kers op de taart na al jouw mooie mods en dito verhalen.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Heel mooi resultaat, een beetje TLC doet elke MINI goed 

- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel Niek!niekcarfreak schreef:Prachtig![]()

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice

Onze sponsors