R56 John Cooper Works PW (Goodbye.. p.56)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prachtige velgen, voor zomersloffen vind ik ze al prachtig, maar voor de winter is het echt belachelijk mooi 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@iedereen: dank voor de complimenten, ik ben er ook erg blij mee
!
@speedy: ik heb een tijdje getwijfeld over spacers, maar ik vind het eigenlijk wel goed zo
@rob: bumper zit inderdaad scheef
, ik heb het even gecheckt. De bumper heeft wel recht gezeten. Wellicht dat bij het vervangen van de distributie (dit voorjaar), de bumper niet recht is terug gezet door de dealer.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij nog niet was opgevallen ....eigenlijk wel heel slecht van mij
@kees en annet: nu hoef ik me geen zorgen te maken als het sneeuwt wanneer we naar België gaan

@speedy: ik heb een tijdje getwijfeld over spacers, maar ik vind het eigenlijk wel goed zo
@rob: bumper zit inderdaad scheef

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij nog niet was opgevallen ....eigenlijk wel heel slecht van mij

@kees en annet: nu hoef ik me geen zorgen te maken als het sneeuwt wanneer we naar België gaan

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen zaterdag nog een laatste keer m'n JCW gewassen en een final fotoshoot gedaan voordat 'ie 1 mei de deur uitgaat. Alhier het resultaat!

Ik ben inmiddels al begonnen met het verwijderen van de nodige mods; scoop, JCW sidescuttles en nog wat andere dingen.

Ik ben inmiddels al begonnen met het verwijderen van de nodige mods; scoop, JCW sidescuttles en nog wat andere dingen.
Onze sponsors