Shag's Pure Silver R53
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben zelf ook errug te spreken over deze spullen!
Heb paar jaar terug een workshop georganiseerd voor de TwinTop community bij LEKO; errug leuke en informatieve ervaring!
Shag schreef:En de foto's!
Ingrediënten
Let vooral op het rechtersponsje.. dat komt er dus bij mij na één behandeling af !! smeriger dan ik dacht![]()

Ik ben zelf ook errug te spreken over deze spullen!
Heb paar jaar terug een workshop georganiseerd voor de TwinTop community bij LEKO; errug leuke en informatieve ervaring!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
looking good sjaak staat er strak bij man..............
haha raamheffer is je mechanisme in de deur....toch?

haha raamheffer is je mechanisme in de deur....toch?
burn rubber not your soul

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
een raamheffer , zie #1 op dit plaatje. Dit betreft de tekening van de linkerdeur, rechts zou gespiegeld zijn.

#2 is het motortje , "Aandrijving raamkruk voor links"

#2 is het motortje , "Aandrijving raamkruk voor links"
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm ok dan, duidelijk!
Nog eens rekeningen bekeken en stond inderdaad bij uit/inbouwen raammechanisme!
En hier de foto's van m'n nieuwste aanwinst.... stond onlangs te koop hier, ik was helaas te laat
dus zelf maar op zoek gegaan naar een ander exemplaar.. en deze is verdomd lastig te vinden !! maarrrrr het is gelukt! Fresh from the UK!
I present...

Nog eens rekeningen bekeken en stond inderdaad bij uit/inbouwen raammechanisme!
En hier de foto's van m'n nieuwste aanwinst.... stond onlangs te koop hier, ik was helaas te laat

I present...

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
(he wat vervelend, 2x dezelfde film zien
)
Is me niet opgevallen.. ook nog maar eens kijken!wheeler schreef:Leuke modellen: in de film zelf doen ze het trouwens ook verkeerd. Ze wisselen in de riool achtervolgingscene Cooper met Cooper S af, vooral bij de jumps moet de Cooper het zwaar ontgelden terwijl de rest met S geschoten is.

(he wat vervelend, 2x dezelfde film zien

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gaaf Sjaak! 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
er zitten inderdaad nogal wat foutjes in de film
vlak nadat ze dat riool uitrijden, wordt er bij die blauwe de deur uitgereden door een motor..
een scene later zit diezelfde deur er gewoon weer in
en inderdaad... het wisselen van de brievenbus is me ook al opgevallen..
Wel leuk, zo'n "wisselscoop", als je de peekaas er ook bij krijgt

desalniettemin echt een vette film!!

vlak nadat ze dat riool uitrijden, wordt er bij die blauwe de deur uitgereden door een motor..
een scene later zit diezelfde deur er gewoon weer in

en inderdaad... het wisselen van de brievenbus is me ook al opgevallen..
Wel leuk, zo'n "wisselscoop", als je de peekaas er ook bij krijgt

desalniettemin echt een vette film!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb net die film nog eens zitten kijken, maar iedere keer zie ik die rooie een brievenbus hebben en een uitlaatje in het midden. Hij jankt ook altijd lekker. Ik heb nog enkele keer een brievenbus gezien op de witte of blauwe. Bij die witte is dat van die deur met die motor idd wel frappant, maar volgens mij zitten er weinig wisselmomenten in.. Zeker in dat riool heb ik het niet gezien en die heb ik toch bijna frame voor frame afgespeeld
Kan ook aan het bier liggen..

Kan ook aan het bier liggen..
Onze sponsors