Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
JCW lederen stuur!
Me = happy
Dit samen met de 310 NM hebben ervoor gezorg dat ik nog meer verliefd ben geworden op mn karretje!

Uploaded with ImageShack.us
* sorry voor de slechte foto, donker in de garage *
Airbag zal er volgende week wel een keer in gaan
Me = happy

Dit samen met de 310 NM hebben ervoor gezorg dat ik nog meer verliefd ben geworden op mn karretje!

Uploaded with ImageShack.us
* sorry voor de slechte foto, donker in de garage *
Airbag zal er volgende week wel een keer in gaan
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!
Ja, dat kan 
En het wordt nog erger.. De lijst is op een paar dagen flink wat groter geworden..
1. Nokkenas en resultaten (done)
2. JCW stuur (done)
3. Nieuwe wielen - Rota IKF
4. JCW lederen ipv alcantara stoelen komend weekend
5. Carbon deursteunen en MF knoppen
6. Matzwarte interieurpanelen
7. Oliekoeler, Aeroskirts, Aerobumper en Tarox remmen monteren
8. Middendemper eronder uit
Dan heb ik de GP-tellers van Willem even "on hold" staan, afhangende van de prijs die de spuiter me rekent..
Tot slot heb ik vandaag een conclusie getrokken: Er MOET een kooi komen.. Die achterbank gaat eruit!
Dus, Dick, als je dit leest.. Laat me eens weten of je die kooi nog even vast kan houden

En het wordt nog erger.. De lijst is op een paar dagen flink wat groter geworden..
1. Nokkenas en resultaten (done)
2. JCW stuur (done)
3. Nieuwe wielen - Rota IKF
4. JCW lederen ipv alcantara stoelen komend weekend
5. Carbon deursteunen en MF knoppen
6. Matzwarte interieurpanelen
7. Oliekoeler, Aeroskirts, Aerobumper en Tarox remmen monteren
8. Middendemper eronder uit
Dan heb ik de GP-tellers van Willem even "on hold" staan, afhangende van de prijs die de spuiter me rekent..
Tot slot heb ik vandaag een conclusie getrokken: Er MOET een kooi komen.. Die achterbank gaat eruit!
Dus, Dick, als je dit leest.. Laat me eens weten of je die kooi nog even vast kan houden

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Was jij trouwens niet van de electronica? Kan binnenkort wel ff wat hulp gebruiken met de JCW Shiftlights...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha...I get it
maar zou ik over een paar weken (dan heb ik maar weer eens vrij genomen) eens gebruik kunnen maken van je pa's expertise? Zal uiteindelijk niet zo gek veel werk zijn, maar zou graag iemand met verstand van zaken aan mn draadjes laten klooien

maar zou ik over een paar weken (dan heb ik maar weer eens vrij genomen) eens gebruik kunnen maken van je pa's expertise? Zal uiteindelijk niet zo gek veel werk zijn, maar zou graag iemand met verstand van zaken aan mn draadjes laten klooien

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors