thnx thomas, leuk om te horen dat jullie zo tevreden erover zijn, dat is net het stukje blijk van waardering van je werk (waar ik je vrijdag over vertelde) wat het zo onwijs leuk maakt om te doen
De bumper en uitlaat veilig verpakt net aan in de mini gekregen
bumpertje was er erg snel vanaf (ben blij dat ik vroeger nog wat met mecano heb gespeeld.... )
ZAGGEEEEEE, echt geen weg meer terug...
nieuwe bumper er weer op
en uitlaatje op de steun eronder...
het eind resultaat
Nog ff de mistlampjes aansluiten... (heb hier zo nog een vraagje over voor de kenners onder ons)
weer een heerlijk dagje gehad dus
What's next???
en de vraag over de mistlampen. ik had er natuurlijk maar 1 in het midden zitten en dit zijn er nu 2 geworden. ik heb de draadjes gewoon aan elkaar gesoldeerd zodat alle lampjes aangesloten zijn op de bedrading van de oude stroomvoorziening. ik krijg echter nog steeds de melding dat mn mist achterlicht stuk is
nou is mijn vraag, ligt dit aan de computer van de auto? (dat ie in een keer 2x zoveel stroom moet leveren naar achteren?)
Ik hoop deze, want dan kan ik em misschien of bij de dealer laten vertellen dat ie nu 2 mistlampen heeft, of ik sluit alleen mn linker mistlamp aan, zodat ie weer evenveel stroom verbruikt als eerst... (hoe vaak gebruik je ze nou werkelijk...??)
Of heb ik met aansluiten ergens iets mis gedaan... dan heb ik iets meer werk....