hey Berthil is dit niets voor jouw.....
electric folding side mirrors
en de video..
video
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De semi-slicks en velgen liggen klaar voor het circuit.

Na een jaar twijfelen toch maar de knoop doorgehakt en de JCW spoiler voor een mooie prijs bij Timmermans gehaald. Renova Tilburg had nog tijd om hem voor Speedy Mini er nog op te plakken want zelf durfde ik dat niet helemaal aan gezien de kosten van de spoiler. Alleen jammer dat Renova Tilburg 330 euro (zegge driehonderddertig euro) heeft gerekend voor het afhalen van de oude spoiler en plakken van de nieuwe die ik dus zelf had meegenomen
Herhaaldelijke protesten van mijn kant mocht niet baten.

Na een jaar twijfelen toch maar de knoop doorgehakt en de JCW spoiler voor een mooie prijs bij Timmermans gehaald. Renova Tilburg had nog tijd om hem voor Speedy Mini er nog op te plakken want zelf durfde ik dat niet helemaal aan gezien de kosten van de spoiler. Alleen jammer dat Renova Tilburg 330 euro (zegge driehonderddertig euro) heeft gerekend voor het afhalen van de oude spoiler en plakken van de nieuwe die ik dus zelf had meegenomen

Herhaaldelijke protesten van mijn kant mocht niet baten.

Laatst gewijzigd door Berthil op 26 mar 2007, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Spoiler is (zoals al eerder gezegd), omwijs ruig...
Echt niet stom!
Semi-slicks zijn ook wel nuttig voor wat dagjes op de Nordschleife/Zandvoort/Assen!
Volgens mij ben je de eerste met die JCW spoiler erop of niet?

Echt niet stom!
Semi-slicks zijn ook wel nuttig voor wat dagjes op de Nordschleife/Zandvoort/Assen!

Volgens mij ben je de eerste met die JCW spoiler erop of niet?

Save a tree, eat a beaver

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors