@pretty.. ik moet straks in eens alle lampjes van de auto veranderen dus ik doe het ff allemaal in 1 keer.. Komt goed! kan helaas niet ALLES in 1 keer doen
@Ida! thanks! gaat NIET te hard want we zijn nog lang niet klaar. En genieten doe ik IEDERE dag! lekker dak open en gaan!!!!
Dus guys... don't worry!! alles komt goed.. TOT in de details!! net als de mistlamp covers (voor kwiebje)
Hahah! Maar ik twijfel daar in ieder geval niet aan hoor! En ik denk ook niet dat je zo klaar bent jij gaat steeds weer tot het uiterste! en ik denk ook wel dat je nog lang niet klaar bent!!!!
@coen
Door deze dikke cabrio zijn we je S-je bijna alweer vergeten , maar heeft de nieuwe eigenaar van je oude ride, zich hier nog aangemeld? Of is hij/zij dat nog van plan? Zou wel leuk zijn als deze ook binnen de club blijft, kunnen we hem nog steeds volgen..
hij heeft zicht wel aangemeld... maar is niet actief. het was ook de mini voor zijn vriendin.. maar hij was er mega gek van. ik verwacht dat hij op het forum de geschiedenis van mijn S een beetje heeft bekeken en that's it. Ik verwacht er.. helaas.. niet veel van. Zou wel leuk zijn om hem weer eens te zien..
Coen
ps. ja als iets moet gebeuren dan moet het NU en niet over een paar dagen
Ja zou leuk zijn.
Mijn buurman heeft zijn oude porsche gister verkocht aan een Belg. Deze gaat de auto weer opnieuw uit elkaar halen en in orginele kleur etc terugbrengen. Heb hem wel even gevraagd of hij nog eens terug wilde komen om te laten zien hoe hij geworden is . Blijft zonde om projecten te zien vertrekken