Hoog MINI-gehalte afgelopen weekend bij m'n ouders voor de deur: de Checkmate van m'n moeder (nog op de wintervelgjes, overmorgen komen de Flame Spokes er weer onder), de Chili Red van Géraldine en natuurlijk mijn BRG. Let maar even niet op die Clio en Astra.
Om met onze vakantie te beginnen: die was echt super! Heerlijk anderhalve week in de Provence gezeten, was echt genieten! Wat een mooie omgeving en een gave wegen daar! En zowel voor de heen- als de terugweg hebben we ruim de tijd genomen zodat we een prachtige route konden rijden vol met heerlijke bergweggetjes en hairpins.
En dan over mijn auto: die heb ik vanmiddag weer opgehaald en is weer helemaal top! De laatste tijd begon mijn versnellingsbak steeds meer geluid te maken (hij heeft inmiddels ook een respectabele kilometerstand van bijna 190.000), dus tijdens mijn vakantie heeft mijn MINI bij Roy gestaan voor revisie van de bak. Het probleem is nu helemaal opgelost! Verder zijn de remschijven en -blokken voor vervangen, een kapotte ABS-sensor en een kapotte spoorstangkogel. En last but not least: mijn zijknipperlichten waren nogal vergeeld, dus daar zitten weer verse witte glaasjes op. Kortom: ik kan er voorlopig weer tegenaan en ben weer helemaal blij met mijn Coopertje! Nogmaals bedankt, Roy!
Klinkt als een top vakantie, maar het is natuurlijk niet hetzelfde zonder MINI Daarom goed om te horen dat de Cooper weer helemaal in orde is gemaakt en die 190.000km zie je er echt niet aan af!